Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ta tag i livet, använda snöbollseffekten kanske
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roberto77" data-source="post: 232090" data-attributes="member: 5973"><p>Bara för gå hjälp med en plan och jag gissar på att ni tycker jag skall satsa på att nolla klarna så snart det går?</p><p></p><p>skall jag sedan gå vidare på Swedbank lånen?</p><p></p><p>avarda - 17 000kr - 800kr varav 300kr är ränta</p><p></p><p>Klarna - 36 000kr - 2600kr varav ~600kr är ränta</p><p></p><p>Swedbank 1 - 38600kr - 1500kr varav 171 är ränta</p><p>Swedbank 2 - 19200 - 323kr varav 85kr är ränta</p><p>Swedbank 3 - 17300 - 1120kr varav 78kr är ränta</p><p></p><p>vill såklart börja i ordning för fixa mitt UC men bör nog gå på den väg som fixar min amortering snarast möjliga</p><p></p><p>Vilken ordning skall jag köra?</p><p>Skall jag nolla respektive innan jag går över till nästa eller skall jag jobba mig en bra bit ner på tex klarna kanske till 10 000kr och sedan gå över till något på typ Swedbank eller avarda ?</p><p></p><p></p><p>Hade dock vart så skönt bli av med avarda för att få bockat av något snarast</p><p></p><p></p><p>En till sak, jag vill bara tacka er så otroligt mycket!</p><p>Er stöttning och förståelse är verkligen inte vad jag hade förväntat mig! Tack verkligen!</p><p>Visst mina skulder är inte så stora men ångesten är och det går snabbt! Men att ni ändå tar mig på fullaste allvar! Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roberto77, post: 232090, member: 5973"] Bara för gå hjälp med en plan och jag gissar på att ni tycker jag skall satsa på att nolla klarna så snart det går? skall jag sedan gå vidare på Swedbank lånen? avarda - 17 000kr - 800kr varav 300kr är ränta Klarna - 36 000kr - 2600kr varav ~600kr är ränta Swedbank 1 - 38600kr - 1500kr varav 171 är ränta Swedbank 2 - 19200 - 323kr varav 85kr är ränta Swedbank 3 - 17300 - 1120kr varav 78kr är ränta vill såklart börja i ordning för fixa mitt UC men bör nog gå på den väg som fixar min amortering snarast möjliga Vilken ordning skall jag köra? Skall jag nolla respektive innan jag går över till nästa eller skall jag jobba mig en bra bit ner på tex klarna kanske till 10 000kr och sedan gå över till något på typ Swedbank eller avarda ? Hade dock vart så skönt bli av med avarda för att få bockat av något snarast En till sak, jag vill bara tacka er så otroligt mycket! Er stöttning och förståelse är verkligen inte vad jag hade förväntat mig! Tack verkligen! Visst mina skulder är inte så stora men ångesten är och det går snabbt! Men att ni ändå tar mig på fullaste allvar! Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ta tag i livet, använda snöbollseffekten kanske
Topp