Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

tänkt försöka få ett samlingslån hos Nystartfinans

Hej jag har tänkt försöka få ett samlingslån hos nystartfinans eftersom det är endast där jag kan få, tills möjligheterna ändras. Jag undrar vad betalar ni ca för månadskostnad ni som ur lån där och vilken summa har ni lånat ?

Hej jag har tänkt försöka få ett samlingslån hos nystartfinans eftersom det är endast där jag kan få, tills möjligheterna ändras. Jag undrar vad betalar ni ca för månadskostnad ni som ur lån där och vilken summa har ni lånat ?
Finns en tråd om dom tydligen Inge vidare att ha o göra med.
Vet att @Terry_ har dom han svarar säkert på detta.
Sök annars då i tidigare tråd dom diskuterats tidigare och har hög ränta efter vad jag förstått

Betalade typ 6.000 i månaden och 500 kronor försvann av lånet. Ungefär. Helt sinnessjuka...Hade ca 300K hos dom.

Vad jag har läst här på forumet:
- För det mesta kräver dem medlånetagare
- Vill se kontoutdrag
- hög ränta
- vill inte att man ska ha för mycket sms-lån

Har du speltransaktioner på ditt kontoutdrag 3 månader tillbaka i tiden är du tokrökt.

Okej spelfri men vad har dom för krav på medlånetagaren? Måste denna också vara spelfri utan speltransaktioner

smutsiga, undvik dem. Är det verkligen ditt sista alternativ för att rädda dig så kör, men gör verkligen allt för att undvika.
De är småbarn som tar beslut om allting. Även om förutsättningarna är jävligt fina, försöker de hitta ett litet fel för att de inte ska låna ut och ta dessa riskerna.
Jag har inte lånat men känner en som gjorde, de skickade ett sms till personens pappa och förklarade att han hade en skuld till dem och att man borde betala.
KAN DU FATTAR HUR LÅGT DE SJUNKER? hahah

De söker på hitta.se för att se vem som bor i samma hus och söker efter deras telefonnummer. De försöker nå fram på alla möjliga sätt

Nog för att man hört mycket skit om Nystartfinans men detta tar priset...var sonens pappa medlåntagare? Annars har de ju brutit banksekretessen och t.om begått ett rätt allvarligt brott...

smutsiga, undvik dem. Är det verkligen ditt sista alternativ för att rädda dig så kör, men gör verkligen allt för att undvika.
De är småbarn som tar beslut om allting. Även om förutsättningarna är jävligt fina, försöker de hitta ett litet fel för att de inte ska låna ut och ta dessa riskerna.
Jag har inte lånat men känner en som gjorde, de skickade ett sms till personens pappa och förklarade att han hade en skuld till dem och att man borde betala.
KAN DU FATTAR HUR LÅGT DE SJUNKER? hahah

De söker på hitta.se för att se vem som bor i samma hus och söker efter deras telefonnummer. De försöker nå fram på alla möjliga sätt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp