Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Swedbank medlemslån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kanelbullen" data-source="post: 18289" data-attributes="member: 2029"><p>När tog du lån där och på hur mycket samt sökte du via nätet eller personligen på banken? Hur såg din situation ut, helt ren?</p><p></p><p>Jag har hört/läst att Swedbank ska vara hårda på att man ska visa ett eget sparande. För vissa har det inte räckt att ha pengar på ett e-sparkonto och en del har fått höra att det t.o.m. är bättre att visa att man sparar pengar istället för att betala av t.ex krediter. Men det kan ha varit gamla saker.</p><p></p><p>Ja enda sättet att få veta om man får ett lån är ju att ansöka.</p><p>Då är frågan om man ska åka till sitt lokala kontor eller skicka en ansökan över nätet. När jag frågade Swedbanks kundtjänst sa de att de gör samma bedömning på en internetansökning som en ansökan man gör personligen på banken.</p><p>Men andra säger att det gör en stor skillnad och större chans att få ett lån om man går in personligen och pratar med en bankman.</p><p></p><p>Har ett par veckor kvar innan sista betalningsanmärkningen försvinner så har ju lite tid att fundera på hur jag ska göra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kanelbullen, post: 18289, member: 2029"] När tog du lån där och på hur mycket samt sökte du via nätet eller personligen på banken? Hur såg din situation ut, helt ren? Jag har hört/läst att Swedbank ska vara hårda på att man ska visa ett eget sparande. För vissa har det inte räckt att ha pengar på ett e-sparkonto och en del har fått höra att det t.o.m. är bättre att visa att man sparar pengar istället för att betala av t.ex krediter. Men det kan ha varit gamla saker. Ja enda sättet att få veta om man får ett lån är ju att ansöka. Då är frågan om man ska åka till sitt lokala kontor eller skicka en ansökan över nätet. När jag frågade Swedbanks kundtjänst sa de att de gör samma bedömning på en internetansökning som en ansökan man gör personligen på banken. Men andra säger att det gör en stor skillnad och större chans att få ett lån om man går in personligen och pratar med en bankman. Har ett par veckor kvar innan sista betalningsanmärkningen försvinner så har ju lite tid att fundera på hur jag ska göra. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Swedbank medlemslån
Topp