Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Swedbank kräver tillbaka hela bolånet!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haiwaergott" data-source="post: 201813" data-attributes="member: 5450"><p>Ska komma snabbt till saken.</p><p></p><p>Jag har varit ( är men på bättringsvägen ) spelberoende.</p><p>Detta har hållit på länge men det blev värre när jag fick jobb och började tjäna pengar. Fick mitt första jobb när jag var 25 som jag fortfarande är på.</p><p></p><p>Spelberoendet gjorde att ibland spelade jag bort hela csn när jag studerade och halva löner när jag jobbade vilket resulterade i kreditkort på smslån på kreditkort.</p><p>Hade då precis köpt lägenhet på 1.2 mille och tog då ett privatlån för att göra lite reperationer osv.</p><p></p><p>Hur som helst har jag en jävla massa skulder, får inte många tusenlappar efter jag betalad alla räkningar, vilkett lett till att jag ibland skippat betat vissa räkningar som sen gått till inkasso. dessa blir då betalade och sen blir andra skulder uteblivna..</p><p></p><p>Nu i April så hoppade jag över min bolånsbetalning.. Jag tänkte att jag tar dubbelbetalning nästa månad vilket jag gjort på endel lån och funkat utan problem.. ( jag vet så jävla idiotiskt )</p><p></p><p>Denna månad var jag sen att betala alla räkningar av den rena jävla ångesten att kolla i posten... Men nu när jag öppnade idag så såg jag ett brev från Swedbank där jag har mitt bolån.. Jag kunde inte läsa mycket då det stod inkasso. Avslutat lån..</p><p>Min hjärna stannade</p><p></p><p>970.000kr i slutbelopp som ska betalas in om några veckor.... om inte de dubbla beloppen betalas in( i slutet av maj tror jag ) eller 5e Juni som var sista.. Jag hade tidigare idag skickat över dubbla betalningen och det står inte att lånet är avslutat på Swedbank. </p><p></p><p>efter detta långa inlägg så är min fråga, kan dom kräva en singelbetalning på hela beloppet?? 970.000kr.. Är jag helt körd?</p><p>Dom har dragit de två betalningarna så min dröm är ju att dessa godkändes.</p><p></p><p>Det står att nästa betalning sker i slutet av månaden på 3000kr som vanligt men tänker att det inte upptaderat. Men om jag har tur så är det så..</p><p></p><p></p><p>Förlåt för långt och dåligt formulerat inlägg, jag är i chock just nu och mår inte bra. </p><p></p><p>Vad har jag för val?</p><p>Jag tänkte ringa Swedbank imorgon.</p><p></p><p>Tacksam för snabba svar så jag kan sova.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haiwaergott, post: 201813, member: 5450"] Ska komma snabbt till saken. Jag har varit ( är men på bättringsvägen ) spelberoende. Detta har hållit på länge men det blev värre när jag fick jobb och började tjäna pengar. Fick mitt första jobb när jag var 25 som jag fortfarande är på. Spelberoendet gjorde att ibland spelade jag bort hela csn när jag studerade och halva löner när jag jobbade vilket resulterade i kreditkort på smslån på kreditkort. Hade då precis köpt lägenhet på 1.2 mille och tog då ett privatlån för att göra lite reperationer osv. Hur som helst har jag en jävla massa skulder, får inte många tusenlappar efter jag betalad alla räkningar, vilkett lett till att jag ibland skippat betat vissa räkningar som sen gått till inkasso. dessa blir då betalade och sen blir andra skulder uteblivna.. Nu i April så hoppade jag över min bolånsbetalning.. Jag tänkte att jag tar dubbelbetalning nästa månad vilket jag gjort på endel lån och funkat utan problem.. ( jag vet så jävla idiotiskt ) Denna månad var jag sen att betala alla räkningar av den rena jävla ångesten att kolla i posten... Men nu när jag öppnade idag så såg jag ett brev från Swedbank där jag har mitt bolån.. Jag kunde inte läsa mycket då det stod inkasso. Avslutat lån.. Min hjärna stannade 970.000kr i slutbelopp som ska betalas in om några veckor.... om inte de dubbla beloppen betalas in( i slutet av maj tror jag ) eller 5e Juni som var sista.. Jag hade tidigare idag skickat över dubbla betalningen och det står inte att lånet är avslutat på Swedbank. efter detta långa inlägg så är min fråga, kan dom kräva en singelbetalning på hela beloppet?? 970.000kr.. Är jag helt körd? Dom har dragit de två betalningarna så min dröm är ju att dessa godkändes. Det står att nästa betalning sker i slutet av månaden på 3000kr som vanligt men tänker att det inte upptaderat. Men om jag har tur så är det så.. Förlåt för långt och dåligt formulerat inlägg, jag är i chock just nu och mår inte bra. Vad har jag för val? Jag tänkte ringa Swedbank imorgon. Tacksam för snabba svar så jag kan sova. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Swedbank kräver tillbaka hela bolånet!
Topp