Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Swedbank igång igen - ska granska mitt konto.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 462981" data-attributes="member: 3402"><p>Jag har alltid fyllt i dom där och svarat på alla frågor i tur och ordning. Nu är det några år sen sist jag fick denna granskning, men har dock aldrig behövt göra det för hand - Det har jag tidigare år kunnat göra på internetbanken digitalt (inloggad via hemsidan inte app) med bifogat dokument bara.</p><p></p><p>Hur noga dom är med att faktiskt granska svaren vet jag inte. Dom är mest noga att få in godtagbara svar tror jag, inte att sen fortsätta gräva i detaljer.</p><p> </p><p>Jag har bara fått komplettering en gång (men det var typ 2018 och då hade jag sjukligt många speltranskationer) och då har jag inte alltid vart jättetydlig (speciellt så var jag inte tydlig i svaren covidåret när jag handlade med crypto, men blev inget mer det året)</p><p>Efter man kokat över och ett antal svordommar senare artigt och välformulerat skickat in alla svaren så har det bara varit knäpptyst efteråt från Swedbank, om det är godkänt, även om man påminner dom och frågar hur det går en vecka senare så får man aldrig något svar (i min erfarenhet).</p><p></p><p>Det man ska undvika är förmdoligen att inte svara innan deadline. Då är det bättre att fråga om mer tid. Det man ser att folk får sina konto avstängda misstänker jag oftast beror på att man inte svarar på dessa frågor i tid och då klipper dom kontot</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 462981, member: 3402"] Jag har alltid fyllt i dom där och svarat på alla frågor i tur och ordning. Nu är det några år sen sist jag fick denna granskning, men har dock aldrig behövt göra det för hand - Det har jag tidigare år kunnat göra på internetbanken digitalt (inloggad via hemsidan inte app) med bifogat dokument bara. Hur noga dom är med att faktiskt granska svaren vet jag inte. Dom är mest noga att få in godtagbara svar tror jag, inte att sen fortsätta gräva i detaljer. Jag har bara fått komplettering en gång (men det var typ 2018 och då hade jag sjukligt många speltranskationer) och då har jag inte alltid vart jättetydlig (speciellt så var jag inte tydlig i svaren covidåret när jag handlade med crypto, men blev inget mer det året) Efter man kokat över och ett antal svordommar senare artigt och välformulerat skickat in alla svaren så har det bara varit knäpptyst efteråt från Swedbank, om det är godkänt, även om man påminner dom och frågar hur det går en vecka senare så får man aldrig något svar (i min erfarenhet). Det man ska undvika är förmdoligen att inte svara innan deadline. Då är det bättre att fråga om mer tid. Det man ser att folk får sina konto avstängda misstänker jag oftast beror på att man inte svarar på dessa frågor i tid och då klipper dom kontot [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Swedbank igång igen - ska granska mitt konto.
Topp