Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Swedbank höjer räntan på privatlån

Någon mer som fick meddelande idag att dom höjer räntan på privatlån? Eller va de bara mitt :p

Mina 2 lån höjdes idag från 7.40% till 7.77%
Ca 120:- mer i månaden.
Bara haft lånet 1 mån. Har rak amortering.

Först tar dom mina pengar, nu höjer dom lånet också. :facejoy:

Någon mer som fick meddelande idag att dom höjer räntan på privatlån? Eller va de bara mitt :p

Mina 2 lån höjdes idag från 7.40% till 7.77%
Ca 120:- mer i månaden.
Bara haft lånet 1 mån. Har rak amortering.

Först tar dom mina pengar, nu höjer dom lånet också. :facejoy:
Ja höjer med 25kr helt sjukt

25:- är ändå 25:-, blir 300:- på ett år. Inte mycket pengar, men ändå surt att dom ba höjer.
Nä men med tanke på vilken vinst de gör med min ränta på 8% på privatlånet så är de mycket pengar. Har ungefär 5 år kvar att betala på lånet så de blir en go vinst om jag inte kan förtidsinlösa de..

Nä men med tanke på vilken vinst de gör med min ränta på 8% på privatlånet så är de mycket pengar. Har ungefär 5 år kvar att betala på lånet så de blir en go vinst om jag inte kan förtidsinlösa de..
Blir en rejäl vinst för dom, om dom höjer räntan på alla som har lån hos dom. Lär vara ett par tusen personer. Blir nog miljoner vinst nu för dom

Dom och förmodligen allt fler kommer använda inflationen som anledning. Trots att dom gör ganska stora vinster på våra lån.

Senast ändrad:
Japp, 5.18 -> 5.43 hos mig. Väntat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp