Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
SVT om SMS-lånen: 160 personer om dagen hamnar hos kronofogden
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 28934"><p>Man kan lätta komma upp i flertalet smslån om man inte kan betala det första.pga avgifterna som läggs på.månaden efter tar man nytt lån för att betala nästa och sen tar man nytt igen men denna gången högre belopp eftersom extra avgiften ökar.ekorrhjulet heter det.</p><p>För mig som jag trodde hadde bra ekonomi då tog ett lån pga en utgift kämpade jag med i över halvår att betala tillbaka.</p><p>Man har ett ansvar absoult.har man inte dålig ekonomi tar man inte dessa lån.alla med dålig ekonomi som inte får vardagen att gå runt tar dessa lån för att rädda situationen.och man vet att man får lånen.</p><p></p><p>Sen om man väljer ta smslån för att kunna köpa saker och då sätta sig i skuld ja då får man skylla sig lite själv.men blir man arbetslös sjukskriven eller på annat sätt utsätts för ekonomiskt bakslag som man inte kan råda över det är liksom inget man kan bestämma över ja då gör man allt för att rädda räkningarna.jag själv blev omplaserad på jobbet som jag inte ville men hadde inget val.lönen sjönk med par tusen men jar har ju fortfarande samma hyra samma räkningar ja vad gör jag då jo tar smslån på smslå för att rädda boendet elen allt.</p><p>Detta är ett hett ämne.men ändå kan jag tycka att ja smslånen ska bort om de inte kan se över sina avbplaner. för smslånegivare är de första att skicka till kfm utan en chans att få komma överens om avb fasst man VILL betala.man bönar och ber att FÅ betala men summan på 300 är för lite herregud.inga summor godkänns.</p><p>Har själv utmätning och smslån var de första att åka till kfm andra kreditgivare och banker ville hjälpa med avb planer o det var jättebra tills jag kontaktade smslåbegivarna och de vill ha avb på 1500-2000 kr beroende på summan man lånat.</p><p>Nej så efter några år av kämpande så släppte jag allt till kfm och nu har jag ju t om pengar över.</p><p>Nej kan man kan sitta här och berätta om sina anledningar men i det hela kan man se att alla tar smslån för att rädda sin situation.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 28934"] Man kan lätta komma upp i flertalet smslån om man inte kan betala det första.pga avgifterna som läggs på.månaden efter tar man nytt lån för att betala nästa och sen tar man nytt igen men denna gången högre belopp eftersom extra avgiften ökar.ekorrhjulet heter det. För mig som jag trodde hadde bra ekonomi då tog ett lån pga en utgift kämpade jag med i över halvår att betala tillbaka. Man har ett ansvar absoult.har man inte dålig ekonomi tar man inte dessa lån.alla med dålig ekonomi som inte får vardagen att gå runt tar dessa lån för att rädda situationen.och man vet att man får lånen. Sen om man väljer ta smslån för att kunna köpa saker och då sätta sig i skuld ja då får man skylla sig lite själv.men blir man arbetslös sjukskriven eller på annat sätt utsätts för ekonomiskt bakslag som man inte kan råda över det är liksom inget man kan bestämma över ja då gör man allt för att rädda räkningarna.jag själv blev omplaserad på jobbet som jag inte ville men hadde inget val.lönen sjönk med par tusen men jar har ju fortfarande samma hyra samma räkningar ja vad gör jag då jo tar smslån på smslå för att rädda boendet elen allt. Detta är ett hett ämne.men ändå kan jag tycka att ja smslånen ska bort om de inte kan se över sina avbplaner. för smslånegivare är de första att skicka till kfm utan en chans att få komma överens om avb fasst man VILL betala.man bönar och ber att FÅ betala men summan på 300 är för lite herregud.inga summor godkänns. Har själv utmätning och smslån var de första att åka till kfm andra kreditgivare och banker ville hjälpa med avb planer o det var jättebra tills jag kontaktade smslåbegivarna och de vill ha avb på 1500-2000 kr beroende på summan man lånat. Nej så efter några år av kämpande så släppte jag allt till kfm och nu har jag ju t om pengar över. Nej kan man kan sitta här och berätta om sina anledningar men i det hela kan man se att alla tar smslån för att rädda sin situation. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
SVT om SMS-lånen: 160 personer om dagen hamnar hos kronofogden
Topp