Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SveaInkasso-handläggaren hatar mig

Jag har kontaktat Svea eftersom de tog betalt två gånger för en avbetalningsplan. Jag har pratat med flera i kundtjänst och även med handläggaren. De "rättade" till mitt ärende genom att först dra av 170 kr och sedan lägga till det igen. Handläggaren hävdar -170 + 170 = -170. När jag ifråga satte det så hänvisade hon till att jag inte förstår deras system och att det man läser på mina sidor inte går att förstå om man inte kan Sveas system. Jag accepterade inte den här förklaringen eftersom alla som haft matte i skolan kan räkna ut att -170 + 170 = 0. Till saken hör nu att jag har ytterligare ett ärende hos Svea, exakt samma förutsättningar mm som jag nu jämför med. Påpekade detta för handläggaren och krävde en förklaring till varför jag ska betala 170kr mer i mitt första ärende, nu har jag fått svar... Hon hänvisar till sin chef som är på semester, visst är det fantastiskt.

Vad tycker ni, är det värt att fortsätta kriga om dessa 170kr eller ska jag lägga ner?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp