Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso avbetalningsplan

Hej!
Är nu så att jag sitter med ett inkassokrav hos svea inkasso på 37 000 kr som jag behöver försöka få till en avbetalningsplan på.
Man kan ansöka om en avbetalningsplan på hemsidan när man loggar in men min fråga till er andra erfarna är vad som är smartast och som ger mig störst chanser till att få en avbetalningsplan. Ringa till dem eller ansöka på hemsidan?
Tycker det är lite jobbigt att prata i telefon, därav min fråga.

Hej!
Är nu så att jag sitter med ett inkassokrav hos svea inkasso på 37 000 kr som jag behöver försöka få till en avbetalningsplan på.
Man kan ansöka om en avbetalningsplan på hemsidan när man loggar in men min fråga till er andra erfarna är vad som är smartast och som ger mig störst chanser till att få en avbetalningsplan. Ringa till dem eller ansöka på hemsidan?
Tycker det är lite jobbigt att prata i telefon, därav min fråga.
Jag gjorde via hemsidan, detta är dock två år sedan. Gick smidigt, de gick med på mitt förslag och fick svar efter någon timme.

Hur mycket har ni fått i månaden på skulder på 20000 och uppåt?

Jag fick 350kr/mån på 15.000kr för några dagar sedan.
nu kommer ju inte jag betala 350kr utan snarare 2-3000kr/mån men avbetalningsplanen ger mig andningsrum tills jag kan börja kasta in pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp