Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea Ekonomi autogiro

Hej,
Är det någon mer som har svea?
De har inte gjort någon dragning för mitt långt denna månad. Har de dragit för er?

Samma för mig . Ingen dragning . Blir imorgon då . Har hänt nån gång förut efter röda dagar minns jag under de 4 år jag haft lånet

Samma för mig . Ingen dragning . Blir imorgon då . Har hänt nån gång förut efter röda dagar minns jag under de 4 år jag haft lånet

Hoppas jag är kvittot om 2 veckor dom wfter jag ansöker om samlingslån, så jävla hög ränta jag betalar dom äckligaaaa

Ja katastrof med dom . Jag betalar 6000kr/mån och 5000kr är ränta . Bara 1000kr amortering per månad

Ja katastrof med dom . Jag betalar 6000kr/mån och 5000kr är ränta . Bara 1000kr amortering per månad

Ouff skulle mått illa med det, hoppas du kan få samlingslån och ta bort dom fyy... jag betalar 2 och 1000 ränta 1000 amortering

Omöjligt provade nyss med 8% i uc risk ändå automat avslag från advisa

Jag ligger nu på 7.8% och 5ff 2 ff försvinner om 2 veckor sen ska jag ansöka .... men det var jävligt tufft o lösa året hela tiden på gränsen men nu är det lite kvar.... jag tycker du får kämpa till du kommer ner till 4-5 ff sen ansöka vänta till våren sommar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp