Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Svårt o avsluta krediterna, är jag ensam om dethär?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jessan4439" data-source="post: 450582" data-attributes="member: 11040"><p>Hej!</p><p>Okk så senaste tiden har gått åt att fokusera på mig själv nu 6mån in i mammaledighet(då jag glömde bort mig sj helt), har ändrat min kost helt o hållet och börjat med träning. Detta i kombination med resan till en bättre ekonomi,- psyket och kroppen mår så mycket bättre. Har därför inte vart aktiv här.</p><p></p><p>Även om ekonomin har blivit bättre är det inte heller det bästa, och jag har en bra bit kvar till en riktigt bra och hållbar ekonomi. </p><p></p><p>Så nu behöver jag lite råd snälla!</p><p>Gick in i minUC idag och fick en liten chock-min UC riskprognos ligger nu på 1,3!! Bästa jag nånsing haft, och ligger altså under "bra" nu. Förmodligen nu efter samlingslånet då jag samlat en del samt <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/68" target="_blank">cashbuddy</a> krediten som ligger där helt avbetald.</p><p></p><p>Mitt dilemma då- har ju några sista avbetalningskrediter kvar efter samlingslånet då jag inte fick in allt där, min plan var ju o vänta ett helt år framåt för o samla allt ytterligare igen o då få in precis allt i ett lån med lägre ränta förhoppningvis(eller i ett av 2 samlingslån?).</p><p></p><p>Men nu har jag så bra score, ska man satsa nu o se??? Det jag MEST överväger till o vänta mer är då att jag vart mammaledig+sjukskriven under 2024 och är orolig att när jag väl söker till slutet av året så har redan förra årets inkomst rapporterats(är väl nu snart i mars!?) och dem då tar beslut med ett alltför mindre inkomst..</p><p></p><p>Tips snälla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jessan4439, post: 450582, member: 11040"] Hej! Okk så senaste tiden har gått åt att fokusera på mig själv nu 6mån in i mammaledighet(då jag glömde bort mig sj helt), har ändrat min kost helt o hållet och börjat med träning. Detta i kombination med resan till en bättre ekonomi,- psyket och kroppen mår så mycket bättre. Har därför inte vart aktiv här. Även om ekonomin har blivit bättre är det inte heller det bästa, och jag har en bra bit kvar till en riktigt bra och hållbar ekonomi. Så nu behöver jag lite råd snälla! Gick in i minUC idag och fick en liten chock-min UC riskprognos ligger nu på 1,3!! Bästa jag nånsing haft, och ligger altså under "bra" nu. Förmodligen nu efter samlingslånet då jag samlat en del samt [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/68"]cashbuddy[/URL] krediten som ligger där helt avbetald. Mitt dilemma då- har ju några sista avbetalningskrediter kvar efter samlingslånet då jag inte fick in allt där, min plan var ju o vänta ett helt år framåt för o samla allt ytterligare igen o då få in precis allt i ett lån med lägre ränta förhoppningvis(eller i ett av 2 samlingslån?). Men nu har jag så bra score, ska man satsa nu o se??? Det jag MEST överväger till o vänta mer är då att jag vart mammaledig+sjukskriven under 2024 och är orolig att när jag väl söker till slutet av året så har redan förra årets inkomst rapporterats(är väl nu snart i mars!?) och dem då tar beslut med ett alltför mindre inkomst.. Tips snälla. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Svårt o avsluta krediterna, är jag ensam om dethär?
Topp