Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svårt att betala Remember-kortet – vad händer om man bara betalar halva?

Hej!
Jag har satt mig i en knivig situation ekonomiskt denna månad. Allting har bara gått åt helvete.
Jag ringde till Remember precis o sa att jag inte kunde betala hela beloppet till dem på 5300. Han var stressig han som svarade men sa att man var tvungen att få en betalningspåminnelse innan man kunde få hjälp så jag skulle betala in halva beloppet o sen höra av mig i mitten av juni igen för att kolla hur det ser ut då. Kan man få en tillfällig betalplan på 6 månader då eller riskerar man att få betala en hel faktura + halva beloppet o juni. Skulle underlätta mycket att få 6 månaders tillfälligplan.

Hej!
Jag har satt mig i en knivig situation ekonomiskt denna månad. Allting har bara gått åt helvete.
Jag ringde till Remember precis o sa att jag inte kunde betala hela beloppet till dem på 5300. Han var stressig han som svarade men sa att man var tvungen att få en betalningspåminnelse innan man kunde få hjälp så jag skulle betala in halva beloppet o sen höra av mig i mitten av juni igen för att kolla hur det ser ut då. Kan man få en tillfällig betalplan på 6 månader då eller riskerar man att få betala en hel faktura + halva beloppet o juni. Skulle underlätta mycket att få 6 månaders tillfälligplan.
Hade ju varit smart att fråga kundtjänst om du ändå pratade med dem? Förr i tiden fick inte jag avbelningsplan iallfall då fick man betala ikapp månaden efter men kan ha ändrats med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp