Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Spelmissbrukare med skulder upp till öron
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dåliga beslut" data-source="post: 347548" data-attributes="member: 8025"><p>Hej </p><p>Jag har betalat som du massor i ränta och dyra lån , innan jag varit gravid så jobbade jag på två jobb och massor av timmar så att jag fick ut en väldigt hög lön, sparade lite men spelade bort det mesta , fick lån förra året för att samla de dyra lånen och sparade en del men som spelmissbrukare så fick jag för mig att jag skulle vinna storvinsten och betala av allt jag hade i lån men så är ju inte verkligheten istället slutar det med att jag drog på mig mer skulder och har dyra kostnader , hade ett sparkonto som nu snart är på noll därför denna ångest över att släppa allt och hoppas på en skuldsanering. Har nu varit utan spel sedan i oktober och jobbar varje dag på att tänka positivt och att inte hamna i spelet igen. Du skriver väldigt fint och jag hoppas du tar till dig av dina ord till dig själv, att ha denna missbruk är så jobbig då man lätt kan dölja den och ingen kommer att misstänka att man spelar om stora summor, även om du är ensam så tänk på att försöka att inte lägga pengar på spel/börsen, allt är bara en illusion som får oss att tro att man kan få allt men istället hamnar man i en djup ekonomisk skit hål och som du säger man behöver jobba så mkt mer för att bara betala av denna illusion. Tack för dina råd de hjälper tack. Önskar dig det bästa och hoppas att du en dag ska vara skuldfri</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dåliga beslut, post: 347548, member: 8025"] Hej Jag har betalat som du massor i ränta och dyra lån , innan jag varit gravid så jobbade jag på två jobb och massor av timmar så att jag fick ut en väldigt hög lön, sparade lite men spelade bort det mesta , fick lån förra året för att samla de dyra lånen och sparade en del men som spelmissbrukare så fick jag för mig att jag skulle vinna storvinsten och betala av allt jag hade i lån men så är ju inte verkligheten istället slutar det med att jag drog på mig mer skulder och har dyra kostnader , hade ett sparkonto som nu snart är på noll därför denna ångest över att släppa allt och hoppas på en skuldsanering. Har nu varit utan spel sedan i oktober och jobbar varje dag på att tänka positivt och att inte hamna i spelet igen. Du skriver väldigt fint och jag hoppas du tar till dig av dina ord till dig själv, att ha denna missbruk är så jobbig då man lätt kan dölja den och ingen kommer att misstänka att man spelar om stora summor, även om du är ensam så tänk på att försöka att inte lägga pengar på spel/börsen, allt är bara en illusion som får oss att tro att man kan få allt men istället hamnar man i en djup ekonomisk skit hål och som du säger man behöver jobba så mkt mer för att bara betala av denna illusion. Tack för dina råd de hjälper tack. Önskar dig det bästa och hoppas att du en dag ska vara skuldfri [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Spelmissbrukare med skulder upp till öron
Topp