Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
spelmissbrukare... Berätta
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lali" data-source="post: 283227" data-attributes="member: 6664"><p>spelberoende är en sjukdom och det finns hjälp att få, det är ingen bra lösning att ta livet av sig, det kommer lömna dina anhöriga i ett stor sorg och mörker, försök att få hjälp, kontakta kommunen, de är skyldiga att erbjuda hjälp. Jag har varit i samma situation som du, sökte hjälp för 4 månader sedan. Jag har spelat i 12 år och har svikit många på vägen. Jag förstår känslan du har nu, skulden och skammen. Det är viktigt att du berättar och söker hjälp. Jag har sambo och 3 barn, en pappa som hjälpt mig att lösa alla mina lån en gång vilket resulterade i att jag lånade ännu mer och spelade bort, har till och med lånat i min sambos namn. Har idag också skulder på över 1 miljon. Dessa har jag släppt till kronofogden och satsar nu helt på att bli av med spelberoendet istället för att jaga mina förluster. Mina anhöriga har varit arga och besvikna och jag har haft känslor av att vilja fly hellre än att berätta men i slutändan har det viktigaste för de runt omkring mig varit att jag slutar spela och mår bra igen. Det tror jag att dina anhöriga önskar dig också</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lali, post: 283227, member: 6664"] spelberoende är en sjukdom och det finns hjälp att få, det är ingen bra lösning att ta livet av sig, det kommer lömna dina anhöriga i ett stor sorg och mörker, försök att få hjälp, kontakta kommunen, de är skyldiga att erbjuda hjälp. Jag har varit i samma situation som du, sökte hjälp för 4 månader sedan. Jag har spelat i 12 år och har svikit många på vägen. Jag förstår känslan du har nu, skulden och skammen. Det är viktigt att du berättar och söker hjälp. Jag har sambo och 3 barn, en pappa som hjälpt mig att lösa alla mina lån en gång vilket resulterade i att jag lånade ännu mer och spelade bort, har till och med lånat i min sambos namn. Har idag också skulder på över 1 miljon. Dessa har jag släppt till kronofogden och satsar nu helt på att bli av med spelberoendet istället för att jaga mina förluster. Mina anhöriga har varit arga och besvikna och jag har haft känslor av att vilja fly hellre än att berätta men i slutändan har det viktigaste för de runt omkring mig varit att jag slutar spela och mår bra igen. Det tror jag att dina anhöriga önskar dig också [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
spelmissbrukare... Berätta
Topp