Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spelmissbruk

Hallå, jag har hållt mig från spel nu ett tag men vill ha hjälp. Vill kontakta kommunen men har ingen aning om vem jag ska kontakta? Är det socialkontoret? Kan ju gå till vårdcentralen oxå kanske? Nån snäll en som vet?

Du kan ringa din HC och be att få en tid till en kurator, säg som det är och var ärlig att du behöver hjälp. Jag ringde i slutet av Feb -18 och fick tid efter ett par månader, tyvärr ganska långa väntetider men det var värt all väntan :) jag går nu varannan v i terapi. Sen beror det förstås på vad du vill ha hjälp med..Lycka till!!

Hallå, jag har hållt mig från spel nu ett tag men vill ha hjälp. Vill kontakta kommunen men har ingen aning om vem jag ska kontakta? Är det socialkontoret? Kan ju gå till vårdcentralen oxå kanske? Nån snäll en som vet?
Ring kommun och säg att du vill ha kontakt med beroende så blir du hänvisad.

Mitt spelberoende. Vill inte börja spela igen
Ja exakt blev lite konstigt skrivet. Ring din kommun och säg att du vill ha hjälp med ditt beroende så kommer du få kontakt med beroendeterapaut. Har gått sen i Maj och avslutade mina möten föra veckan. Hjälpte mig otroligt mycket.

Glöm inte att ta kontakt med föreningen för Spelberoende. Jättenyttigt att gå på deras möten. Se att det finns fler som är i samma sits. Stötta varandra och inte minst avskräckande att ta del av varandras livsöden.

Glöm inte att ta kontakt med föreningen för Spelberoende. Jättenyttigt att gå på deras möten. Se att det finns fler som är i samma sits. Stötta varandra och inte minst avskräckande att ta del av varandras livsöden.

Håller verkligen med om detta.

Har inte kollat upp det här med förening för spelberoende. Finns säkert inte i den lilla kommun jag bor i. Men det finns ju lite större stad några mil bort. Är det någon som har koll på om åldern har någon betydelse när man ansöker om skuldsanering?

Finns statistik på kronofogdens hemsida. Men du blir nog inge klokare av det. Var öppen och ärlig, blir du nekad så kommer du få ett svar varför.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp