Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Spelberoende som satt sig i skiten..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="handdukspojken" data-source="post: 91615" data-attributes="member: 4179"><p>Ni är grymma. Jag känner er inte, men ändå så känner jag någon dragningskraft och gemenskap (om man nu ska skoja till det så har vi ju skulder och en del spelberoende gemensamt) till er fina människor på detta forum. Vet som sagt inte riktigt vad jag ville med detta inlägg. Ligger här nu och gråter ut medans sambon är på jobbet. Har liksom under en längre tid bara stängt in alla känslor i ett rum och kastat nyckeln. Nu var jag lite nyfiken på hur dom känslorna egentligen var och dyrkade försiktigt upp låset igen. Vilken käftsmäll. Värre än innan och jag inser hur mycket jag förstört och förlorat pga detta. Om den här personen lånar ut till mig, så kommer jag vara skuldfri om 57 månader senast, med ett par milstolpar på vägen som gör att jag får mer pengar över. Så länge jag inte missat något lån eller faller tillbaka i spelandet. Men tro mig, jag vill verkligen bara styra upp mitt liv. Starta ett sparande för en bostadsrätt, planera för barn så småningom. Efter att sambon är klar med hennes utbildning om 2,5 år. Usch vad jag tycker synd om henne. Så mycket smärta jag orsakat henne, genom lögner och chockar hon fått när det kommit hem brev från diverse inkasson och kfm. Jag vill ha ett vanligt svenssonliv, dom 3 V’na. Volvo villa vovve. Det är ett drömliv för mig..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="handdukspojken, post: 91615, member: 4179"] Ni är grymma. Jag känner er inte, men ändå så känner jag någon dragningskraft och gemenskap (om man nu ska skoja till det så har vi ju skulder och en del spelberoende gemensamt) till er fina människor på detta forum. Vet som sagt inte riktigt vad jag ville med detta inlägg. Ligger här nu och gråter ut medans sambon är på jobbet. Har liksom under en längre tid bara stängt in alla känslor i ett rum och kastat nyckeln. Nu var jag lite nyfiken på hur dom känslorna egentligen var och dyrkade försiktigt upp låset igen. Vilken käftsmäll. Värre än innan och jag inser hur mycket jag förstört och förlorat pga detta. Om den här personen lånar ut till mig, så kommer jag vara skuldfri om 57 månader senast, med ett par milstolpar på vägen som gör att jag får mer pengar över. Så länge jag inte missat något lån eller faller tillbaka i spelandet. Men tro mig, jag vill verkligen bara styra upp mitt liv. Starta ett sparande för en bostadsrätt, planera för barn så småningom. Efter att sambon är klar med hennes utbildning om 2,5 år. Usch vad jag tycker synd om henne. Så mycket smärta jag orsakat henne, genom lögner och chockar hon fått när det kommit hem brev från diverse inkasson och kfm. Jag vill ha ett vanligt svenssonliv, dom 3 V’na. Volvo villa vovve. Det är ett drömliv för mig.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Spelberoende som satt sig i skiten..
Topp