Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Spelberoende med över 1 miljon i skulder, finns det en väg ur detta?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bambi på hal is" data-source="post: 478655" data-attributes="member: 14244"><p>Lider så med alla som skriver att de är i samma el likande sits som mig med sina skulder, håller du dig flytande och kan betala av dina skulder och har du någon idé för framtiden?</p><p>Jag själv har funderat mkt kring hur jag ska tackla detta över tid både på kort och lång sikt, ex väg att gå om skulden går till kronofogden och väg att gå om den går till externt inkasso sen har jag även funderat på om jag kan överleva ett år till som läget är nu för att se vart jag är då och om det kanske finns andra möjligheter att ex baka ihop något el liknande..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bambi på hal is, post: 478655, member: 14244"] Lider så med alla som skriver att de är i samma el likande sits som mig med sina skulder, håller du dig flytande och kan betala av dina skulder och har du någon idé för framtiden? Jag själv har funderat mkt kring hur jag ska tackla detta över tid både på kort och lång sikt, ex väg att gå om skulden går till kronofogden och väg att gå om den går till externt inkasso sen har jag även funderat på om jag kan överleva ett år till som läget är nu för att se vart jag är då och om det kanske finns andra möjligheter att ex baka ihop något el liknande.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Spelberoende med över 1 miljon i skulder, finns det en väg ur detta?
Topp