Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Spelat bort allt
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Katarina1974" data-source="post: 86799" data-attributes="member: 2085"><p>Hej,</p><p>Jag kan berätta för dig av min egen erfarenhet.Jag var i samma sits som du befinner dig nu i.Ja gick inte på några terapier alls för att det hjälper bara på kort sikt enligt mig.I mitt fall frågade jag min kille om han vill kontrollera mig och det funkar.Grejen är att man ska aldrig lita på sig själv när man hamnar i ett sådant beroende.Även om du tror och lovar att du ska aldrig göra det duger inte...det räcker en kort stund av svaghet att man hamnar där igen.Därför måste du acceptera en långsiktig kontroll över dina konto.Det är obehagligt på ett sätt att man inte kan ha kontroll över sitt liv men å andra sidan är det befriande också.Det är det enda sättet...lita på vad jag säger till dig.Du är ung och allt går att åtgärdas.Sedan måste du ändra ditt relation till pengar.Du vill tjäna snabba pengar.Ifrågasätt varför!Vad är det som du vill uppnå med den?Är det verkligen lyckan att ha mycket pengar och analysera om det finns andra sätt att göra det.Koncentrera din energi i andra riktningar på att tjäna pengar.Det går.Jag jobbade två jobb.Arbets terapi och samtidigt minskar man skulden.Glöm bort på det som du har förlorat.Uppfatta det som en lektion i LIVET.Det är ett fall som händer.Altså att sammanfatta det är tre saker: kontroll, extra jobb som är samtidigt aretsterapi och försök att få större lån att sänka räntan på små lån(försök hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/35" target="_blank">Ica banken</a> eller <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66" target="_blank">Norwegian</a> bank.Lycka till och återkom om du behöver mer råd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Katarina1974, post: 86799, member: 2085"] Hej, Jag kan berätta för dig av min egen erfarenhet.Jag var i samma sits som du befinner dig nu i.Ja gick inte på några terapier alls för att det hjälper bara på kort sikt enligt mig.I mitt fall frågade jag min kille om han vill kontrollera mig och det funkar.Grejen är att man ska aldrig lita på sig själv när man hamnar i ett sådant beroende.Även om du tror och lovar att du ska aldrig göra det duger inte...det räcker en kort stund av svaghet att man hamnar där igen.Därför måste du acceptera en långsiktig kontroll över dina konto.Det är obehagligt på ett sätt att man inte kan ha kontroll över sitt liv men å andra sidan är det befriande också.Det är det enda sättet...lita på vad jag säger till dig.Du är ung och allt går att åtgärdas.Sedan måste du ändra ditt relation till pengar.Du vill tjäna snabba pengar.Ifrågasätt varför!Vad är det som du vill uppnå med den?Är det verkligen lyckan att ha mycket pengar och analysera om det finns andra sätt att göra det.Koncentrera din energi i andra riktningar på att tjäna pengar.Det går.Jag jobbade två jobb.Arbets terapi och samtidigt minskar man skulden.Glöm bort på det som du har förlorat.Uppfatta det som en lektion i LIVET.Det är ett fall som händer.Altså att sammanfatta det är tre saker: kontroll, extra jobb som är samtidigt aretsterapi och försök att få större lån att sänka räntan på små lån(försök hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/35"]Ica banken[/URL] eller [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66"]Norwegian[/URL] bank.Lycka till och återkom om du behöver mer råd. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Spelat bort allt
Topp