Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Spelat bort allt
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olycklig" data-source="post: 86740" data-attributes="member: 4084"><p>Hej</p><p></p><p>Jag känner att jag behöver skriva av mig samt att eventuellt ta emot tips från andra.</p><p></p><p>Jag är 23 år gammal och har varit spelberoende i 5 år, kanske längre, men det var då det tog fart... Jag kan börja med att skriva att jag för ett och ett halvt år sedan släppte bomben till anhöriga och tjejen jag precis i samma veva hade börjat träffa. Vid det tillfället hade jag spelat bort alla mina tillgångar samt lånade pengar på ett par hundratusen kronor. Jag gick i terapi och mådde bättre än någonsin allt som tiden gick. För ca 5 månader sedan fick jag ett återfall, knappt 1 år som spelfri. Jag kan inte riktigt säga vad som startade det hela men sedan dess har det bara gått utför, och allt går bara i en ond cirkel, vinner mat så vill man spela mer för att vinna mer och förlorar man sedan vill man täppa upp för de förlorade pengarna, ja ni vet ju hur det fungerar, så jag behöver inte predika om hur jag mår eller hur ett beroende fungerar. </p><p>Saken är att jag nu sitter på lån som jag kommer kunna betala tillbaka. </p><p></p><p>Nordea: 200.000 kronor, medlemslån </p><p><a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66" target="_blank">Bank Norweigan</a>: 180.000 kronor</p><p>Snabblån: ca 320.000 kronor</p><p></p><p>Alltså 700.000 kronor utan ränta. </p><p></p><p>Jag har idag släppt gått ut med detta till mina föräldrar och min sambo. </p><p>Jag har antagligen förlorat min sambo då jag svor på heder och samvete att aldrig mer spela och hon har stöttat mig sedan dagen vi träffades. Nu har jag gått bakom hennes rygg och ljugit, varit uppe hela nätterna för att kunna spela. Jag har lurat henne i 5 månaders tid. </p><p></p><p>Jag mår oehört dåligt och kommer självklart ta tag i mitt beroende direkt. </p><p></p><p>Nu till frågan: Vad hade ni gjort rent ekonomiskt i min sits?</p><p></p><p>Jag har ca 25-30 tusen efter skatt varje månad. </p><p>Har sjukt många ff då jag har alla snabblån man kan ha på marknaden. </p><p></p><p>Tacksam för tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olycklig, post: 86740, member: 4084"] Hej Jag känner att jag behöver skriva av mig samt att eventuellt ta emot tips från andra. Jag är 23 år gammal och har varit spelberoende i 5 år, kanske längre, men det var då det tog fart... Jag kan börja med att skriva att jag för ett och ett halvt år sedan släppte bomben till anhöriga och tjejen jag precis i samma veva hade börjat träffa. Vid det tillfället hade jag spelat bort alla mina tillgångar samt lånade pengar på ett par hundratusen kronor. Jag gick i terapi och mådde bättre än någonsin allt som tiden gick. För ca 5 månader sedan fick jag ett återfall, knappt 1 år som spelfri. Jag kan inte riktigt säga vad som startade det hela men sedan dess har det bara gått utför, och allt går bara i en ond cirkel, vinner mat så vill man spela mer för att vinna mer och förlorar man sedan vill man täppa upp för de förlorade pengarna, ja ni vet ju hur det fungerar, så jag behöver inte predika om hur jag mår eller hur ett beroende fungerar. Saken är att jag nu sitter på lån som jag kommer kunna betala tillbaka. Nordea: 200.000 kronor, medlemslån [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66"]Bank Norweigan[/URL]: 180.000 kronor Snabblån: ca 320.000 kronor Alltså 700.000 kronor utan ränta. Jag har idag släppt gått ut med detta till mina föräldrar och min sambo. Jag har antagligen förlorat min sambo då jag svor på heder och samvete att aldrig mer spela och hon har stöttat mig sedan dagen vi träffades. Nu har jag gått bakom hennes rygg och ljugit, varit uppe hela nätterna för att kunna spela. Jag har lurat henne i 5 månaders tid. Jag mår oehört dåligt och kommer självklart ta tag i mitt beroende direkt. Nu till frågan: Vad hade ni gjort rent ekonomiskt i min sits? Jag har ca 25-30 tusen efter skatt varje månad. Har sjukt många ff då jag har alla snabblån man kan ha på marknaden. Tacksam för tips. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Spelat bort allt
Topp