Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sommarpepp

Tänker att alla vi som har lite jobbig tillvaro behöver lite sommarpepp. Eller iaf jag :) har mycket som släpar och ingen plan hur jag ska fixa det och behöver annat att fokusera på också.
Vad gör ni för att orka? Tänker långsiktigt, går ut i naturen, träffar vänner?
Oavsett så hoppas jag alla ni får en härlig sommar.

Tänker att alla vi som har lite jobbig tillvaro behöver lite sommarpepp. Eller iaf jag :) har mycket som släpar och ingen plan hur jag ska fixa det och behöver annat att fokusera på också.
Samma här faktiskt... Försöker leva i nuet lite och försöker glömma bort räkningar lite .... Försöker vara med sambon och dottern så mycket man kan efter jobbet :) längtar till nästa skatteåterbäring :) ha en fin kväll och sommar :)

Detsamma Tigerkatten ❤️❤️

Mycket sprit och grillning, balkonghäng, sporadiska strandbesök, bollspel.

Passar också på att spara alla brev från KFM, de ger bra eld i brasan under den kalla vintern.

Det blir bättre....jag har precis påbörjat processen med att kasta alla mina papper jag sparat från KF och diverse inkassobolag. Ska bli superskönt att bli av med allt.

Säger som Håkan Hellstrand....Din tid kommer.....

P.s Gillar inte alls Håkan och hans musik förutom denna låt :D

Ska utomlands imorgon och tio dagar framåt. Ska bli skönt att slippa allt som har med brevlådeångest och pengaångest att göra. Jag ska hälsa på halva min släkt som bor utomlands och hälsa på morföräldrarna som båda är för sjuka för att resa till Sverige. Jag har egentligen inte råd med resan men jag behöver ny energi för att orka jobba dubbelpass varje dag som mer eller mindre är min plan från augusti när min ena tjänst går från 75 till 100 % :)
Så pepp även om det är tufft att åka ifrån katterna!

Vilket land bär det av till BajenAlex?
Ha en underbar resa :)!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp