Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 476890" data-attributes="member: 3711"><p>Stort tack [USER=3402]@LånaUtanPapper[/USER]. Dmar dig gällande Lumify + Binly.</p><p></p><p>Det ser ut såhär just nu, har redan betalat av saldo + <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068" target="_blank">fairlo</a> faktiskt.</p><p></p><p>[ATTACH=full]5668[/ATTACH]</p><p></p><p>Creditstar får jag se hur det blir. Har höjt till 80tkr i excelet för de jag vet inte om de fular sig eller inte.</p><p></p><p>De var väldigt tillmötesgående i Oktober när jag bad om hjälp att pausa betalningar. I december kontaktade jag dom att jag var redo att återgå till min återbetalningsplan igen - då till min förvåning stod det att jag var försenad med alla de månaderna som lånet skulle ha varit pausat. De säger till mig att jag inte behöver oroa mig.</p><p></p><p>Sedan i slutet på december får jag ett mail med en fråga:</p><p></p><p>"Vi kom fram till att det bästa alternativet är att upprätta en ny betalningsplan. Vi undrar därför om det skulle vara okej för dig att betala 4?000 SEK per månad i 20 delbetalningar. Den första betalningen blir den 29 januari 2026.</p><p></p><p>På detta sätt slipper du våra automatiska påminnelser och hamnar inte efter med betalningarna."</p><p></p><p>Jag svarade att det lät bra men jag tänkte inte att kapitalbeloppet skulle förändras från 68 tkr till 80 tkr men det verkar det ha gjort så (i inloggat läge hos dom står det så)... Har bett om specificering som förklarar hur de kommit fram till 80 tkr:</p><ul> <li data-xf-list-type="ul">ursprungligt kapitalbelopp</li> <li data-xf-list-type="ul">ordinarie ränta (med periodangivelse)</li> <li data-xf-list-type="ul">eventuell dröjsmålsränta (belopp och period)</li> <li data-xf-list-type="ul">administrativa avgifter</li> <li data-xf-list-type="ul">påminnelse- eller inkassoavgifter</li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 476890, member: 3711"] Stort tack [USER=3402]@LånaUtanPapper[/USER]. Dmar dig gällande Lumify + Binly. Det ser ut såhär just nu, har redan betalat av saldo + [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9068"]fairlo[/URL] faktiskt. [ATTACH type="full"]5668[/ATTACH] Creditstar får jag se hur det blir. Har höjt till 80tkr i excelet för de jag vet inte om de fular sig eller inte. De var väldigt tillmötesgående i Oktober när jag bad om hjälp att pausa betalningar. I december kontaktade jag dom att jag var redo att återgå till min återbetalningsplan igen - då till min förvåning stod det att jag var försenad med alla de månaderna som lånet skulle ha varit pausat. De säger till mig att jag inte behöver oroa mig. Sedan i slutet på december får jag ett mail med en fråga: "Vi kom fram till att det bästa alternativet är att upprätta en ny betalningsplan. Vi undrar därför om det skulle vara okej för dig att betala 4?000 SEK per månad i 20 delbetalningar. Den första betalningen blir den 29 januari 2026. På detta sätt slipper du våra automatiska påminnelser och hamnar inte efter med betalningarna." Jag svarade att det lät bra men jag tänkte inte att kapitalbeloppet skulle förändras från 68 tkr till 80 tkr men det verkar det ha gjort så (i inloggat läge hos dom står det så)... Har bett om specificering som förklarar hur de kommit fram till 80 tkr: [LIST] [*]ursprungligt kapitalbelopp [*]ordinarie ränta (med periodangivelse) [*]eventuell dröjsmålsränta (belopp och period) [*]administrativa avgifter [*]påminnelse- eller inkassoavgifter [/LIST] [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp