Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="En_till" data-source="post: 476334" data-attributes="member: 14068"><p>Mitt första inlägg på forumet. Hittade hit idag med Google.</p><p></p><p>Läst igenom tråden och jag känner igen allting när andra beskriver sin resa.</p><p></p><p>Började med stryktips och v75 redan som barn. Fortsatte på travet i min unga vuxentid. Digitaliseringen förändrade allt. Tidigare så var det trav på lördagar och en veckodag på lokala travbanan. Gick ut från travbanan med lönen bortspelad och ibland en vinst. Tyckte allt fortfarande var OK, det var bara att vänta in nästa lön och kanske låna någon tusing från en kompis.</p><p></p><p>När sedan trav i princip var tillgängligt hela dagar så var det dit alla mina tankar gick. När travet var slut fortsatte jag med slottsen. Var sambo under den tiden och fick ihop det och vi levde gott. Det var efter separationen (7 år sedan) allt började gå riktigt åt helvete. Ensam, vad ska man göra för att få tiden att gå? För mig var det spelandet som höll mig sysselsatt.</p><p></p><p>När det började gå dåligt upptäckte jag att det var lätt att få lån. Där började karusellen- ville spela för att bli av med lånen, men det blev istället till att ta fler lån.</p><p></p><p>Jag är också som andra i tråden skrivit högpresterande på jobb och en bra inkomst som gjorde att jag kunde låna väldigt mycket pengar. Utåt sett lyckades jag hålla fasaden och dra runt på lånen i ca 6 års tid. Alla pengar jag tjänade gick till spel, det kändes inte ens som riktiga pengar för mig förrän de hade varit inne på ett spelbolag och sedan plockats ut i vinst. Då kunde jag använda pengarna.</p><p></p><p>Till slut var det en skatteskuld (ett år sedan) som inte gick att delbetala eller att lösa på månadsbasis. Det var för mycket pengar helt enkelt. Då släppte jag den till KFM och sedan lät jag allt falla.</p><p></p><p>Även fast inte allt, märkligt nog lyckats komma till KFM så är skulderna hos KVM på 2,1 miljoner.</p><p></p><p>Har mått så fruktansvärt dåligt i att leva i med pressen och försöka få ihop månaderna med min höga lön och spelvinster.</p><p></p><p>Nu sitter jag här helt tom. Har inga släktingar, så var ensam på julafton, har alltid fått klara mg själv då jag förlorade föräldrarna tidigt.</p><p></p><p>Jag såg TS fråga om någon känner igen de existentiella frågorna om att leva och jag känner precis likadant. Jag har inte valt att komma till detta livet för att plågas, allt känns meningslöst och jag vet inte om jag kommer ta mig upp ur det här. Jag vill bara ge upp. Efter parerat skulderna med samtal om betalsningsfria månader mm under alla år och alla brev som kom när jag släppte allt har tagit kol på mig. Jag är inte längre hel, jag är väldigt trasig och funderar hur fan det kan vara möjligt att ens få låna så mycket pengar. Ska jag vara på jorden för att klicka med pengar som är en siffra på ett konto. Ska det klickandet göra att alla långivarna jagar mig och att jag ska må så här dåligt. Det kan inte vara meningen att ett liv ska levas så.</p><p></p><p>Som sagt, mitt första inlägg, ber om ursäkt ifall det är lite rörigt. Det var lite skönt att skriva av sig lite och läsa alla andra som gått nästan exakt samma väg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="En_till, post: 476334, member: 14068"] Mitt första inlägg på forumet. Hittade hit idag med Google. Läst igenom tråden och jag känner igen allting när andra beskriver sin resa. Började med stryktips och v75 redan som barn. Fortsatte på travet i min unga vuxentid. Digitaliseringen förändrade allt. Tidigare så var det trav på lördagar och en veckodag på lokala travbanan. Gick ut från travbanan med lönen bortspelad och ibland en vinst. Tyckte allt fortfarande var OK, det var bara att vänta in nästa lön och kanske låna någon tusing från en kompis. När sedan trav i princip var tillgängligt hela dagar så var det dit alla mina tankar gick. När travet var slut fortsatte jag med slottsen. Var sambo under den tiden och fick ihop det och vi levde gott. Det var efter separationen (7 år sedan) allt började gå riktigt åt helvete. Ensam, vad ska man göra för att få tiden att gå? För mig var det spelandet som höll mig sysselsatt. När det började gå dåligt upptäckte jag att det var lätt att få lån. Där började karusellen- ville spela för att bli av med lånen, men det blev istället till att ta fler lån. Jag är också som andra i tråden skrivit högpresterande på jobb och en bra inkomst som gjorde att jag kunde låna väldigt mycket pengar. Utåt sett lyckades jag hålla fasaden och dra runt på lånen i ca 6 års tid. Alla pengar jag tjänade gick till spel, det kändes inte ens som riktiga pengar för mig förrän de hade varit inne på ett spelbolag och sedan plockats ut i vinst. Då kunde jag använda pengarna. Till slut var det en skatteskuld (ett år sedan) som inte gick att delbetala eller att lösa på månadsbasis. Det var för mycket pengar helt enkelt. Då släppte jag den till KFM och sedan lät jag allt falla. Även fast inte allt, märkligt nog lyckats komma till KFM så är skulderna hos KVM på 2,1 miljoner. Har mått så fruktansvärt dåligt i att leva i med pressen och försöka få ihop månaderna med min höga lön och spelvinster. Nu sitter jag här helt tom. Har inga släktingar, så var ensam på julafton, har alltid fått klara mg själv då jag förlorade föräldrarna tidigt. Jag såg TS fråga om någon känner igen de existentiella frågorna om att leva och jag känner precis likadant. Jag har inte valt att komma till detta livet för att plågas, allt känns meningslöst och jag vet inte om jag kommer ta mig upp ur det här. Jag vill bara ge upp. Efter parerat skulderna med samtal om betalsningsfria månader mm under alla år och alla brev som kom när jag släppte allt har tagit kol på mig. Jag är inte längre hel, jag är väldigt trasig och funderar hur fan det kan vara möjligt att ens få låna så mycket pengar. Ska jag vara på jorden för att klicka med pengar som är en siffra på ett konto. Ska det klickandet göra att alla långivarna jagar mig och att jag ska må så här dåligt. Det kan inte vara meningen att ett liv ska levas så. Som sagt, mitt första inlägg, ber om ursäkt ifall det är lite rörigt. Det var lite skönt att skriva av sig lite och läsa alla andra som gått nästan exakt samma väg. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp