Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emil99" data-source="post: 475271" data-attributes="member: 5903"><p>Läst igenom typ hela tråden nu, måste säga att jag känner igen mig gravt.</p><p>Du lider av ett spelberoende, du är en dopamin pundare, precis som mig.</p><p>Det är viktigt att du bara pratar om detta med folk som förstår vad det innebär, och inte folk som säger 'hur fan kan du vara besatt av att förlora pengar?'</p><p></p><p>Har du provat att ordna så din lön, sätts in på en bekants konto som kan portionera ut pengarna för dig? Tanken av det suger, jag vet. Men i verkligheten är det den enda lösningen till denna sjukdomen, du kan inte ha tillgång till pengar. Helst ska du släppa varenda skuld till kronofogden och få dig rejält med anmärkningar och skuldsaldo, så att du inte längre har möjligheten att fortsätta låna när du vart på rätt bana och betalat av i månader.</p><p></p><p>Du KAN inte ha tillgång till pengar, eller ha möjlighet att få fram pengar. När det första återfallet kommer så är det kört, det kan gå några dagar och man intalar sig själv att nä aldrig igen, men det kommer inte dröja länge innan det tar över och allt går åt helvete igen.</p><p></p><p>Kan du inte garantera till 100% att du inte har möjlighet att ta lån någonstans, eller ha tillgång till pengar så tycker jag att du</p><p>tar 5-7 år hos kf med utmätning, använd den tiden åt att försöka få din hjärna att funktionerna som vanligt och få bort detta spel sinnet som hemsöker dig.</p><p></p><p>Alternativt, du verkar ha en bra familj som vill hjälpa dig, släpp allt till kronofogden, när du fått anmärkning på typ allt, accepterar du hjälpen som erbjudits tidigare, att (far?) betalar allt.</p><p>Resultatet? Du har anmärkningar, du kan inte ta fler lån eller krediter på iallafall 3 år, använd dom åren åt att bli frisk från sjukdomen, du betalar varje lön till din (far?), helst sett att din lön sätts in på någon annans konto och att denne sköter betalningarna till din (far?) samt portionera ut resterande till dig under månaden.</p><p>Bara ett förslag.</p><p>Lycka till 2pac lider med dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emil99, post: 475271, member: 5903"] Läst igenom typ hela tråden nu, måste säga att jag känner igen mig gravt. Du lider av ett spelberoende, du är en dopamin pundare, precis som mig. Det är viktigt att du bara pratar om detta med folk som förstår vad det innebär, och inte folk som säger 'hur fan kan du vara besatt av att förlora pengar?' Har du provat att ordna så din lön, sätts in på en bekants konto som kan portionera ut pengarna för dig? Tanken av det suger, jag vet. Men i verkligheten är det den enda lösningen till denna sjukdomen, du kan inte ha tillgång till pengar. Helst ska du släppa varenda skuld till kronofogden och få dig rejält med anmärkningar och skuldsaldo, så att du inte längre har möjligheten att fortsätta låna när du vart på rätt bana och betalat av i månader. Du KAN inte ha tillgång till pengar, eller ha möjlighet att få fram pengar. När det första återfallet kommer så är det kört, det kan gå några dagar och man intalar sig själv att nä aldrig igen, men det kommer inte dröja länge innan det tar över och allt går åt helvete igen. Kan du inte garantera till 100% att du inte har möjlighet att ta lån någonstans, eller ha tillgång till pengar så tycker jag att du tar 5-7 år hos kf med utmätning, använd den tiden åt att försöka få din hjärna att funktionerna som vanligt och få bort detta spel sinnet som hemsöker dig. Alternativt, du verkar ha en bra familj som vill hjälpa dig, släpp allt till kronofogden, när du fått anmärkning på typ allt, accepterar du hjälpen som erbjudits tidigare, att (far?) betalar allt. Resultatet? Du har anmärkningar, du kan inte ta fler lån eller krediter på iallafall 3 år, använd dom åren åt att bli frisk från sjukdomen, du betalar varje lön till din (far?), helst sett att din lön sätts in på någon annans konto och att denne sköter betalningarna till din (far?) samt portionera ut resterande till dig under månaden. Bara ett förslag. Lycka till 2pac lider med dig. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp