Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 471809" data-attributes="member: 3711"><p>Svårt att svara på dessa frågor.</p><p></p><p><strong>Vill jag må bättre?</strong> Ja det vill jag. Hade annars inte börjat öppna upp mig igen. Att må som jag gör är inte hållbart.</p><p></p><p><strong>Vill du vara lycklig på riktigt? </strong>Jag var det fram tills jag tog återfall. Kände mig lite mer insiktsfull 2019/2020 än vad jag gör just nu (kan läsa en del av mina tankar i början av tråden), men är också mer utmattad nu upplever jag det som så tänker inte klart för tillfället.</p><p></p><p><strong> Åh vad är du beredd att göra för att uppnå det? </strong>Ska ju gå något program i vården och börjat gå på självhjälpsmöten igen. Givit fullmakt till anhörig till mina bankkonton. Har slutat spela och vill inte göra det. Behöver jobba på ett sätt att hålla mig spelfri även efter 3 år då min reptilhjärna glömt bort hur dåligt jag mådde när saker var som värst. Framför allt behöver jag gå tillbaka till mitt tänk i slutet på 2019 och fundera över vad som får mig att på riktigt må bra i livet och göra mer av de sakerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 471809, member: 3711"] Svårt att svara på dessa frågor. [B]Vill jag må bättre?[/B] Ja det vill jag. Hade annars inte börjat öppna upp mig igen. Att må som jag gör är inte hållbart. [B]Vill du vara lycklig på riktigt? [/B]Jag var det fram tills jag tog återfall. Kände mig lite mer insiktsfull 2019/2020 än vad jag gör just nu (kan läsa en del av mina tankar i början av tråden), men är också mer utmattad nu upplever jag det som så tänker inte klart för tillfället. [B] Åh vad är du beredd att göra för att uppnå det? [/B]Ska ju gå något program i vården och börjat gå på självhjälpsmöten igen. Givit fullmakt till anhörig till mina bankkonton. Har slutat spela och vill inte göra det. Behöver jobba på ett sätt att hålla mig spelfri även efter 3 år då min reptilhjärna glömt bort hur dåligt jag mådde när saker var som värst. Framför allt behöver jag gå tillbaka till mitt tänk i slutet på 2019 och fundera över vad som får mig att på riktigt må bra i livet och göra mer av de sakerna. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp