Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 192132" data-attributes="member: 3402"><p>En Bowmore 15 YO Single Malt. välbalanserad mellan rökigheten, smaken av sherry, viss hint av honung och kanske vanilj. Fantastiskt god ur ett Glencairn glas där man får dofterna samtidigt som smaken. (Luktsinnet är ett starkt sinne hos människan och ska inte underskattas). En gammal favorit som jag kan rekommendera vid tillfälle om du dricker Whisky.</p><p></p><p>Så är det nog tyvärr för många av oss som sitter här. Hur man än vrider och vänder på allt så tar det så förbannat många år av hårt slit för att räta ut sina misstag och det är lätt att bli deprimerad över situationen. Man måste försöka göra allt för att må bra ibland och fly verkligheten. (Och då menar jag inte spel, shopping eller droger.). Konstruktiva saker som du skriver är bra, så länge det är medvetna val för hur man ska fly verkligheten under vissa tider. Man kan inte sitta och må dåligt över allt. Precis som jag skrev ovan om att man lär sig hantera "kompensation" till ett positivt verktyg tycker jag visst inte det är något fel i att fly verkligheten konstruktivt. De negativa konsekvenserna av sitt agerande försöker man vända till verktyg och klura ut hur man ska använda dom på rätt sätt. Om du tycker det är roligt att spela golf, fiska, skapa kontaktnät eller hitta vägar att tjäna lagliga pengar (Ej spel!) som du kan fokusera på genom fly verkligheten från dina problem och undvika depression så blir dina svagheter helt plötsligt dina styrkor.</p><p></p><p>Säg som ett exempel: Nu ska jag ge mig fan på att amortera bort ett lån.</p><p>Sedan beställer du 100 st av dessa för 1400 dollar + frakt och hyr ett förråd till dom: <a href="https://www.alibaba.com/product-detail/CE-ROHS-31-inch-hot-sell_60385422802.html?spm=a2700.galleryofferlist.0.0.6c332d2beuX9W3" target="_blank">https://www.alibaba.com/product-detail/CE-ROHS-31-inch-hot-sell_60385422802.html?spm=a2700.galleryofferlist.0.0.6c332d2beuX9W3</a></p><p></p><p>Sen fokuserar du med att sälja av dom till sommarn för 600kr styck skattefritt när det blir varmt på blocket istället för att fokusera på att tycka synd om sig själv eller låta sig bli deprimerad. Då nyttjar man sin energi till något konstruktivt och bra för att fly verkligheten. Det blir ett verktyg som man kan använda där man inte låter sin flykt av verklighet låta man hamna i dåliga ovanor eller tappa kollen på sina problem.</p><p></p><p>Även om jag varken är ärlig eller oärlig mot mina föräldrar utan väljer att hålla min ekonomi privat så hoppas jag det inte kostar mig över 1 miljon. Det är ett fruktansvärt pris som du fick ta! Att berätta allt för min familj är en av få saker här i världen som skulle få mig att tappa kontrollen baserat på hur dom reagerar. Vissa personer som jag känner vet jag rätt väl hur dom skulle reagera men min familj som jag känner bäst ironiskt nog så har jag ingen aning. Kan gå åt 2 håll som jag skrev tidigare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 192132, member: 3402"] En Bowmore 15 YO Single Malt. välbalanserad mellan rökigheten, smaken av sherry, viss hint av honung och kanske vanilj. Fantastiskt god ur ett Glencairn glas där man får dofterna samtidigt som smaken. (Luktsinnet är ett starkt sinne hos människan och ska inte underskattas). En gammal favorit som jag kan rekommendera vid tillfälle om du dricker Whisky. Så är det nog tyvärr för många av oss som sitter här. Hur man än vrider och vänder på allt så tar det så förbannat många år av hårt slit för att räta ut sina misstag och det är lätt att bli deprimerad över situationen. Man måste försöka göra allt för att må bra ibland och fly verkligheten. (Och då menar jag inte spel, shopping eller droger.). Konstruktiva saker som du skriver är bra, så länge det är medvetna val för hur man ska fly verkligheten under vissa tider. Man kan inte sitta och må dåligt över allt. Precis som jag skrev ovan om att man lär sig hantera "kompensation" till ett positivt verktyg tycker jag visst inte det är något fel i att fly verkligheten konstruktivt. De negativa konsekvenserna av sitt agerande försöker man vända till verktyg och klura ut hur man ska använda dom på rätt sätt. Om du tycker det är roligt att spela golf, fiska, skapa kontaktnät eller hitta vägar att tjäna lagliga pengar (Ej spel!) som du kan fokusera på genom fly verkligheten från dina problem och undvika depression så blir dina svagheter helt plötsligt dina styrkor. Säg som ett exempel: Nu ska jag ge mig fan på att amortera bort ett lån. Sedan beställer du 100 st av dessa för 1400 dollar + frakt och hyr ett förråd till dom: [URL]https://www.alibaba.com/product-detail/CE-ROHS-31-inch-hot-sell_60385422802.html?spm=a2700.galleryofferlist.0.0.6c332d2beuX9W3[/URL] Sen fokuserar du med att sälja av dom till sommarn för 600kr styck skattefritt när det blir varmt på blocket istället för att fokusera på att tycka synd om sig själv eller låta sig bli deprimerad. Då nyttjar man sin energi till något konstruktivt och bra för att fly verkligheten. Det blir ett verktyg som man kan använda där man inte låter sin flykt av verklighet låta man hamna i dåliga ovanor eller tappa kollen på sina problem. Även om jag varken är ärlig eller oärlig mot mina föräldrar utan väljer att hålla min ekonomi privat så hoppas jag det inte kostar mig över 1 miljon. Det är ett fruktansvärt pris som du fick ta! Att berätta allt för min familj är en av få saker här i världen som skulle få mig att tappa kontrollen baserat på hur dom reagerar. Vissa personer som jag känner vet jag rätt väl hur dom skulle reagera men min familj som jag känner bäst ironiskt nog så har jag ingen aning. Kan gå åt 2 håll som jag skrev tidigare. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp