Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 175546" data-attributes="member: 3711"><p>Tack för de fina orden! Ska fundera lite hur jag gör med att vara öppen, det är bara så jobbigt socialt nu. Vissa frågar mig hur jag mår och sådär utan att de vet och jag tror också att jag stött bort folk som faktiskt brytt sig om mig (de har ju ställt jobbiga frågor under mitt missbruk). Några enstaka har jag sagt detta till med tårarna i ögonen och sagt att om de känner att relationen är annorlunda (till följd av mitt missbruk) på något sätt så får de gärna säga till och om det finns något jag kan göra, för jag värdesätter verkligen den vänskapen som vi haft.</p><p></p><p>Jag känner mig som en hycklare, jag har många bekanta och vänner, blir bjuden till saker (som inte nödvändigtvis alltid kostar pengar), bjuden hem till folk. Så vet kanske 1-2 personer i sällskapet om mitt spelmissbruk, så frågar andra framför denna person som vet, hur allt går i livet osv, då berättar jag allt om jobbet och allt annat som "normala" personer gör. Allt detta är sant som jag säger, men känner mig som en hycklare för det finns en stor jävla baksida i mitt liv som de inte känner till och så berättar jag hur bra allting är...</p><p></p><p>Samtidigt är det väl så de flesta gör, lyfter fram sina bästa sidor i sociala sammanhang. Inte särskilt många som vill höra hur dåligt allting är när de frågar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 175546, member: 3711"] Tack för de fina orden! Ska fundera lite hur jag gör med att vara öppen, det är bara så jobbigt socialt nu. Vissa frågar mig hur jag mår och sådär utan att de vet och jag tror också att jag stött bort folk som faktiskt brytt sig om mig (de har ju ställt jobbiga frågor under mitt missbruk). Några enstaka har jag sagt detta till med tårarna i ögonen och sagt att om de känner att relationen är annorlunda (till följd av mitt missbruk) på något sätt så får de gärna säga till och om det finns något jag kan göra, för jag värdesätter verkligen den vänskapen som vi haft. Jag känner mig som en hycklare, jag har många bekanta och vänner, blir bjuden till saker (som inte nödvändigtvis alltid kostar pengar), bjuden hem till folk. Så vet kanske 1-2 personer i sällskapet om mitt spelmissbruk, så frågar andra framför denna person som vet, hur allt går i livet osv, då berättar jag allt om jobbet och allt annat som "normala" personer gör. Allt detta är sant som jag säger, men känner mig som en hycklare för det finns en stor jävla baksida i mitt liv som de inte känner till och så berättar jag hur bra allting är... Samtidigt är det väl så de flesta gör, lyfter fram sina bästa sidor i sociala sammanhang. Inte särskilt många som vill höra hur dåligt allting är när de frågar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp