Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 170841" data-attributes="member: 3711"><p>Berättade runt 14-snåret för ena förälderna. Hen tog det bättre än förväntat men var förstås väldigt besviken och sårad. Frågade hur mycket det rörde sig om när jag försökte berätta om hur jag har mått de senaste åren, valde att inte börja med det utan sa istället att det är intressant att de är vad alla är mest intresserade av när det egentligen är det minst relevanta i sammanhanget. Hur som helst berättade jag allting, hur jag har mått, vad jag har gjort, att jag inte vill må så här, att jag förstår att tilliten till mig är helt förlorad men att de gångerna jag har ljugit har det handlat om pengar. ALLT som har med pengar att göra kan hen räkna med att jag ljugit om men i övrigt har allt jag sagt genom åren varit sant.</p><p></p><p>Hen började fundera på hur den kan hjälpa mig ekonomiskt, erbjöd mig att betala av allt o skriva av det från testamentet. Jag tackade men sa nej. Jag kommer inte ta emot något ekonomiskt alls så länge jag inte mår bra, hatar mig själv och inte kan förlåta mig själv. Jag vill bara må bra nu och jag vill ha min familj med mig, jag bryr mig inte om pengarna. Jag börjar med att gå på behandling och det får ta den tid det tar tills jag mår bättre. Mitt fokus ska ligga på att må bättre och på jobbet, jag bör kunna ta mig ur det här själv rent ekonomiskt.</p><p></p><p>Vi skildes åt med att hen sa att hen älskade mig och att det kommer bli bra varvid jag svarade att jag vet men problemet är att jag hatar mig själv så otroligt mycket...</p><p></p><p>Den andra föräldern vet jag inte hur jag ska göra med... Inte bestämt mig, tror hen kommer flippa ur helt så vet inte om jag har ork att berätta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 170841, member: 3711"] Berättade runt 14-snåret för ena förälderna. Hen tog det bättre än förväntat men var förstås väldigt besviken och sårad. Frågade hur mycket det rörde sig om när jag försökte berätta om hur jag har mått de senaste åren, valde att inte börja med det utan sa istället att det är intressant att de är vad alla är mest intresserade av när det egentligen är det minst relevanta i sammanhanget. Hur som helst berättade jag allting, hur jag har mått, vad jag har gjort, att jag inte vill må så här, att jag förstår att tilliten till mig är helt förlorad men att de gångerna jag har ljugit har det handlat om pengar. ALLT som har med pengar att göra kan hen räkna med att jag ljugit om men i övrigt har allt jag sagt genom åren varit sant. Hen började fundera på hur den kan hjälpa mig ekonomiskt, erbjöd mig att betala av allt o skriva av det från testamentet. Jag tackade men sa nej. Jag kommer inte ta emot något ekonomiskt alls så länge jag inte mår bra, hatar mig själv och inte kan förlåta mig själv. Jag vill bara må bra nu och jag vill ha min familj med mig, jag bryr mig inte om pengarna. Jag börjar med att gå på behandling och det får ta den tid det tar tills jag mår bättre. Mitt fokus ska ligga på att må bättre och på jobbet, jag bör kunna ta mig ur det här själv rent ekonomiskt. Vi skildes åt med att hen sa att hen älskade mig och att det kommer bli bra varvid jag svarade att jag vet men problemet är att jag hatar mig själv så otroligt mycket... Den andra föräldern vet jag inte hur jag ska göra med... Inte bestämt mig, tror hen kommer flippa ur helt så vet inte om jag har ork att berätta... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart händer det
Topp