Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Snart fri

Ja snart är man fri....fri från lån o skulder. Har haft ett helvete med min ekonomi i ca 15år nu när jag tänker efter. Ung o dum många krediter sms lån osv. Nu är det inte mkt kvar o man är snart helt skuldfri...lite små grejer kvar och det där förbannade cash Buddy lånet men snart så. En ansträngd ekonomi kan verkligen få en o må riktigt jävla skit o jag vill aldrig mer hamna där igen........Så alla ni med jobbig ekonomi kämpa på snart är man i mål

Ja snart är man fri....fri från lån o skulder. Har haft ett helvete med min ekonomi i ca 15år nu när jag tänker efter. Ung o dum många krediter sms lån osv. Nu är det inte mkt kvar o man är snart helt skuldfri...lite små grejer kvar och det där förbannade cash Buddy lånet men snart så. En ansträngd ekonomi kan verkligen få en o må riktigt jävla skit o jag vill aldrig mer hamna där igen........Så alla ni med jobbig ekonomi kämpa på snart är man i mål
Och förhoppningsvis så har man lärt sig ett och annat så att man gör allt för att inte hamna i samma sits igen :)

Ja men precis....ush man har verkligen mått skit av allt strul o stress av ekonomin

Otroligt kul läsning, att du snart kommer bli skuldfri.

Känslan som man har att vara fri från anmärkningar, borta ifrån inkasso och kronofogden är total eufori! Lycka till med ditt nya liv! :)

Otroligt kul läsning, att du snart kommer bli skuldfri.

Känslan som man har att vara fri från anmärkningar, borta ifrån inkasso och kronofogden är total eufori! Lycka till med ditt nya liv! :)

Ja jag längtar tills man är fri från allt..snacka om att man får ett kul liv då haha utan stress o press med pengar o all oro som ätit upp än. Längtar tills man e på riktigt grön kvist

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp