Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Snöbollsmetoden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Athena" data-source="post: 432534" data-attributes="member: 8211"><p>En sådan lön har jag aldrig någonsin varit i närheten av när jag jobbat heltid. Jäklar anamma har jag massor av då jag på egen hand tagit mig igenom fruktansvärda och brutala trauman som barn och vuxen. Allas resa är olika och man får utgå efter sig själv, sina förutsättningar osv. </p><p></p><p>Bra att det går så bra för dig men som sagt vi är alla olika. Tur är inget jag har. Jag har alltid fått kämpa och åter kämpa, inget har någonsin varit lätt. </p><p></p><p>Tycker alltid att sådant inlägg när någon skriver hur dåligt man mår psykiskt och så skriver någon hur bra det numera går för en själv som också haft det tufft ger en dålig smak i munnen. För det hjälper inte mig. Ditt inlägg låter nedlåtande..</p><p></p><p>För du har ingen aning om vad jag gått igenom och blivit utsatt för. </p><p></p><p>Jag är envis och ger aldrig upp. Men jag har min fulla rätt att ha dagar där jag är ledsen och mår dåligt, och sen tar jag nya tag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Athena, post: 432534, member: 8211"] En sådan lön har jag aldrig någonsin varit i närheten av när jag jobbat heltid. Jäklar anamma har jag massor av då jag på egen hand tagit mig igenom fruktansvärda och brutala trauman som barn och vuxen. Allas resa är olika och man får utgå efter sig själv, sina förutsättningar osv. Bra att det går så bra för dig men som sagt vi är alla olika. Tur är inget jag har. Jag har alltid fått kämpa och åter kämpa, inget har någonsin varit lätt. Tycker alltid att sådant inlägg när någon skriver hur dåligt man mår psykiskt och så skriver någon hur bra det numera går för en själv som också haft det tufft ger en dålig smak i munnen. För det hjälper inte mig. Ditt inlägg låter nedlåtande.. För du har ingen aning om vad jag gått igenom och blivit utsatt för. Jag är envis och ger aldrig upp. Men jag har min fulla rätt att ha dagar där jag är ledsen och mår dåligt, och sen tar jag nya tag. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Snöbollsmetoden?
Topp