Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

smskredit, utbetalningsfördröjningar...

Vad menas med det? Min ansökan är beviljad men smskredit har försröjningar i utbetalningssystemet..

Att de har justnu ingen pengar ! Har hänt tidigare oxå hos mig

2 gången jag provar dom. Samma sak förra gången. Då tog det 3 bankdagar!

Hur lång tid tror ni detta tar? Jag blev beviljad i fredags? I mejlsvar skrev de att de hoppas lösa detta i veckan?

Idag fick ja mejl att de vet inte när utbetalning kan ske... ? Imorgon e de en vecka sen jag ansökte...

Idag fick ja mejl att de vet inte när utbetalning kan ske... ? Imorgon e de en vecka sen jag ansökte...

Det blir nog runt den 25:e. Jag ska betala in några tusen på mitt gamla lån till dom sannolikt då ;) Haha. Nä, men seriöst så får dom nog in en del pengar däromkring och kan betala ut allt, är nog så tragiskt faktiskt...

Det blir nog runt den 25:e. Jag ska betala in några tusen på mitt gamla lån till dom sannolikt då ;) Haha. Nä, men seriöst så får dom nog in en del pengar däromkring och kan betala ut allt, är nog så tragiskt faktiskt...

Hahaha, kan du betala in lite snabbare än den 25? sorgligt!

"Fördröjningar i utbetalningssystemet"!

Undrar om man kan dra den när man själv ska betala räkningar och saknar täckning? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp