Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sms lån historiskt skuldsaldo

Finns det någon eller några långivare som lånar ut när man har ett historiskt skuldsaldo ? Jag tänker mig ett belopp på 3000 kr.

Har även 3 betalningsanmärkningar som är 2.5 år gamla men inget aktivt skuldsaldo hos KF .

Det står inte utförligt på aktörernas hemsida om detta och vill inte söka lön till höger och vänster och allra helst ett lån med creditsafe eller bisnode.

Lumify fick jag avslag hos.
Det tar tydligen creditsafe och min score är 51 där.
jag fick på lumify med 35 så det är inte din score, det är många som tippsar om lumify i olika trådar, förstår inte varför. de godkänner inte anmärkningar! (och dessutom så är det inte räntefritt)!
dina tre anmärkningar är någon av dessa "misslyckat utmätningsförsök"?

jag fick på lumify med 35 så det är inte din score, det är många som tippsar om lumify i olika trådar, förstår inte varför. de godkänner inte anmärkningar!

Hur många aktörer inom den här branschen är det egentligen som godkänner anmärkningar och har räntefritt? Det är inte välgörenhetsföretag.

Hur många aktörer inom den här branschen är det egentligen som godkänner anmärkningar och har räntefritt? Det är inte välgörenhetsföretag.
Exakt, så varför skrev du lumify i en annan tråd terry??
offt: loanstep hade 5000 kr gratis vid betalning inom 14 dagar, och då med creditsafe TIDIGARE skall sägas

För att det stämmer. Loanstep var så tidigare ja.

jag fick på lumify med 35 så det är inte din score, det är många som tippsar om lumify i olika trådar, förstår inte varför. de godkänner inte anmärkningar! (och dessutom så är det inte räntefritt)!
dina tre anmärkningar är någon av dessa "misslyckat utmätningsförsök"?

Jag har tre stycken skulder som blivit anmärkningar. Har däremot även ett utmätningsförsök i min upplysning.
Inget skuldsaldo
Kreditscore hög .

Jag har tre stycken skulder som blivit anmärkningar. Har däremot även ett utmätningsförsök i min upplysning.
Inget skuldsaldo
Kreditscore hög .
exakt, och både t.ex lumify och easycredit godkänner INTE utmätningsförsök. dom som gick å få med utmätningsförsök är daypay, meddelandelån, flexlimit, vivus, viaconto, 38an, nätlån,loanstep.

sen går även brixo och dess olika varumärken (flexkontot,kontatfinans, merax) att få men dessa tar UC!

edit: såg att kontantfinans och flexkontot tar bisnode

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp