Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

SMS istället för hembesök

Hej!
Hade jag tur eller är det vanligt att man brukar få SMS istället för hembesök?
Gått ca 6-7 veckor sen jag skulle skrivit på delgivning och setts dem kom idag (lördag).
Trodde inte de jobbade på helger.IMG_5426.jpeg

Så brevet de kommer med är en påminnelse om att skriva på delgivningen de sände 6-7 veckor tidigare? Fick du den också hem i brevlådan? Du har inte Kivra?

Så brevet de kommer med är en påminnelse om att skriva på delgivningen de sände 6-7 veckor tidigare? Fick du den också hem i brevlådan? Du har inte Kivra?
Jag fick en rejäl bunt, inte kollat igenom allt än men jag skulle gissa på att det är alls delgivningarna jag inte skrivit på än samt lite annat. Kommer skriva på alla direkt skatteåterbäring är på mitt konto

Jag fick en rejäl bunt, inte kollat igenom allt än men jag skulle gissa på att det är alls delgivningarna jag inte skrivit på än samt lite annat. Kommer skriva på alla direkt skatteåterbäring är på mitt konto

Du kan skriva på nu, det är liksom en månad bort innan det finns några skulder som skatteåterbäring kan åka till

Brukar rekommendera att skriva på delgivning efter 4-5 veckor om man vill dra ut på det, men undvika att någon kommer och letar efter en/slösa deras tid att åka hem till en.

Verkar fortfarande gälla och vara en lagom tid att vänta - speciellt om man sökt skuldsanering så kan det slå negativt om dom får komma ut och leta en sägs det. Så bra att skriva under efter ca en månad.

Snällt av dom att skicka SMS först dock.

Du kan skriva på nu, det är liksom en månad bort innan det finns några skulder som skatteåterbäring kan åka till
Ja jag ska göra det nu, måste jag skriva på och skicka in de fysiska papprena han lämnade här eller kan jag fortfarande godkänna allt via hemsidan?

Fick samma och det gäller Karlstad. Stod att han sökt mig på adressen. När jag svarade att det inte är säkert han kommer in och åt brevlådan. Svarade han, kan jag maila det i stället? För jag hittar inte adressen....

Fick samma och det gäller Karlstad. Stod att han sökt mig på adressen. När jag svarade att det inte är säkert han kommer in och åt brevlådan. Svarade han, kan jag maila det i stället? För jag hittar inte adressen....
Vi verkar bo i en bra stad om man är hos KFM

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp