- Meddelanden
- 52
- Mottagna reaktioner
- 19
- Poäng
- 62
Jag fick en rejäl bunt, inte kollat igenom allt än men jag skulle gissa på att det är alls delgivningarna jag inte skrivit på än samt lite annat. Kommer skriva på alla direkt skatteåterbäring är på mitt kontoSå brevet de kommer med är en påminnelse om att skriva på delgivningen de sände 6-7 veckor tidigare? Fick du den också hem i brevlådan? Du har inte Kivra?
Jag fick en rejäl bunt, inte kollat igenom allt än men jag skulle gissa på att det är alls delgivningarna jag inte skrivit på än samt lite annat. Kommer skriva på alla direkt skatteåterbäring är på mitt konto
Ja jag ska göra det nu, måste jag skriva på och skicka in de fysiska papprena han lämnade här eller kan jag fortfarande godkänna allt via hemsidan?Du kan skriva på nu, det är liksom en månad bort innan det finns några skulder som skatteåterbäring kan åka till
Hemsidan går braJa jag ska göra det nu, måste jag skriva på och skicka in de fysiska papprena han lämnade här eller kan jag fortfarande godkänna allt via hemsidan?
Vi verkar bo i en bra stad om man är hos KFMFick samma och det gäller Karlstad. Stod att han sökt mig på adressen. När jag svarade att det inte är säkert han kommer in och åt brevlådan. Svarade han, kan jag maila det i stället? För jag hittar inte adressen....