Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Slutbetalat alla krediter !

Sådär ja! På 3 månader har jag nu slutbetalat alla mina krediter på över 30 k. Jag väntar samtal i april / maj från skuldsaneringen . Känns enormt skönt att fått krediterna ur håret så jag kan spara isället . Jag valde denna strategin att betala av istället för att ta med dem i min ansökan . För det första är dom från 2022 -2024 och nya . Jag ansåg mej kunna betala av dem också . Så nu är jag fri från dessa . Enormt skönt !

Sådär ja! På 3 månader har jag nu slutbetalat alla mina krediter på över 30 k. Jag väntar samtal i april / maj från skuldsaneringen . Känns enormt skönt att fått krediterna ur håret så jag kan spara isället . Jag valde denna strategin att betala av istället för att ta med dem i min ansökan . För det första är dom från 2022 -2024 och nya . Jag ansåg mej kunna betala av dem också . Så nu är jag fri från dessa . Enormt skönt !
Så skönt att kunna betala och samtidigt ha pengar på kontot & sparkonto!
Vi är i samma fas också. Vilken känsla att ha kontroll över sin ekonomi.

Så bra jobbat !

Då du slutbetalat nyaste lån äldsta lån är från vilket år då ?

Senast ändrad:
Så skönt att kunna betala och samtidigt ha pengar på kontot & sparkonto!
Vi är i samma fas också. Vilken känsla att ha kontroll över sin ekonomi.

Så bra jobbat !

Då du slutbetalat nyaste lån äldsta lån är från vilket år då ?
Kontroll får jag väl inte förrän jag vet om jag blir beviljad eller ej . Men fram till dess så är det kontroll på högsta nivå med inga onödiga utgifter och hårt spar!
De krediterna som jag betalat av var från 2023-2024. Har 7 lån som alla ingår i min ansökan . De är från 2015 - 2023 juli .

Kontroll får jag väl inte förrän jag vet om jag blir beviljad eller ej . Men fram till dess så är det kontroll på högsta nivå med inga onödiga utgifter och hårt spar!
De krediterna som jag betalat av var från 2023-2024. Har 7 lån som alla ingår i min ansökan . De är från 2015 - 2023 juli .
Ja jag menar i alla fall ett par månader har man kontroll över sin ekonomi tills man få svar.

Vi är i ungefär samma sits med lånstidslinje.
Vi får vår samtal juni&juli då verkar det att det går lite snabbare med ansökningar.

Lycka till !

Senast ändrad:
Nu kom SMS från Remember . Mitt första lån uppsagt . Usch va äckligt !! Går det till inkasso nu då ?

Ja jag menar i alla fall ett par månader har man kontroll över sin ekonomi tills man få svar.

Vi är i ungefär samma sits med lånstidslinje.
Vi får vår samtal juni&juli då verkar det att det går lite snabbare med ansökningar.

Lycka till !
Ja precis ,så är det ju ! För mej är det bara att SPARA allt det går fr om nästa lön . Glad om jag kan spara 10 k / månaden fram tills nåt händer med antingen beviljande eller utmätning .

Jag fick årbessked från Remember idag , 45 000 tkr i ränta.
Det får bli uppsagt för mig så småningom också.
Dom skickar till Inkasso.
Ja det gör dom . Så är det ytterligare 2 st lån till som är uppsagda under dagen idag. Usch ! Känns som att man är på väg till sin egen avrättning… men har man tur så får man bara sitta i finkan i 5 år med hjälp av en bra handläggare .‍‍‍

Jag fick årbessked från Remember idag , 45 000 tkr i ränta.
Det får bli uppsagt för mig så småningom också.
Dom skickar till Inkasso.
Kom det som brev ? Inte KLOKT VILKEN RÄNTA !! Jag har lån på 400 000 kr där . Mår illa när jag tänker på det. Undra vad jag betalat ?? Jag har inte öppnat några bankbrev så om det kom posten kanske det ligger i den högen med brev .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp