Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sluta snusa...

Finns säkert andra forum för detta men ekonomin är onekligen en faktor i snusandet... Lägger väl 1200 kr i månaden och det ärliga är att det är en bedrövlig utgift för en sån som mig (med ansträngd ekonomi och småbarn).

Så, fram med era bästa sluta-snusa-tips tack! Tillsammans kan vi spara miljoner!

Nu har jag visserligen börjat igen sedan flera år, men höll upp i 3-4 år för några år sedan. Körde en månad med Onico och sen inget alls. Det svåraste var att gå från det nikotinfria till inget alls, vilket jag inte hade förväntat mig.

Jag personligen mådde skit i ca 7 månader . Ångest deluxe... fortfarande ibland lite nu också.. kör med nikotinfri fortfarande såhär 10 månader efter .. mitt tips blir att inte sluta 100% utan trappa ned successivt på lång sikt..

Jag personligen mådde skit i ca 7 månader . Ångest deluxe... fortfarande ibland lite nu också.. kör med nikotinfri fortfarande såhär 10 månader efter .. mitt tips blir att inte sluta 100% utan trappa ned successivt på lång sikt..
Håller med dej att sluta helt 100% måste vara det absolut bästa alltså, jag kämpar som en tok med att sluta helt med nikotin..
Går sådär :( men det måste gå till slut.
Räknat ut att jag skulle kunna resa utomlands en gång om året om jag lyckas lägga av med eländet..

Håller med dej att sluta helt 100% måste vara det absolut bästa alltså, jag kämpar som en tok med att sluta helt med nikotin..
Går sådär :( men det måste gå till slut.
Räknat ut att jag skulle kunna resa utomlands en gång om året om jag lyckas lägga av med eländet..

Jag skrev INTE sluta helt.. vad menar du ? :)

Köp billigare snus tills att du blivit av med lasten.
Jag betalar en stock 190:- och det hade i princip halverat dina kostnader...

Jag kör granit från snusbolaget kostar 229 för en stock, köp på nätet så sparar du iaf lite pengar

Vilken slump, spottade ut sista snusen kl 18, och köpte inget nytt på Ica när jag var där nyligen.

sluta cold turkey så kan vi peppa varandra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp