Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

släppt vkcedit till KF??

Vet bara att jag hade flera olika summor på mina 10000 kr och som man sett hos många andra som skrivit så läggs det på nästan 1000 kr på varje en. Men när jag fick summan så höll jag på att svimma för då var det på 33000 kr !!!!!!!! Jag fick till en avbetalningsplan på 800 kr då som jag hållit, men fick strul då datorn pajade så jag har missat en betalning. Fick då brev hem att det ska skickqs iväg till KF men jag frågade då om en qvbetalning och då ska jag betala in 1000 kr o sedan delq upp summan på 6 månader . Summan ligger nu på 25000 kr!!! Det blir ju över 4000 kr i månaden som jag inte kommer att klara. Jag hatar detta med att inkassobolagen ska göra så,stora vinster på oss som är skyldiga pengar. Tänk om dom kunde gjort humana avbetalningar istället då skulle vi klara av det mycket bättre!!! Vet bara inte hur jag ska göra med detta?????

It is luck who you speak to at VK credit. I let both my 5000kr Trustbuddy loans go to Inkasso, and the first person I spoke to was very nice and let me choose my amount per month. When the second loan went to Inkasso I spoke to a right @rsehole at VK credit who was not very cooperative, and threatened to send it straight to KFM if I didn't agree to 2000kr per month. We agreed on 1000kr x3 and 1500 x 8.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp