Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

släppt vkcedit till KF??

Hej har ett lån från Trustbuddy hos VKcredit som från början var på 10000 men när det hamnade hos vkcredit blev 33000!!!! Har nu glömt en månadsbetalning och fått brev att det ska skickas vidare. Meijlade dom och ska om jag betalar in 10000 kr få en avbetalning på 6 månader bara. Summan jag har kvar var 25000 nu men dela det på 6 ggr så kommer det inte att gå. Nu till min fråga, är det någon som släppt det vidare och ändå fått till en bra avbetalning efter dom. Alltså efter att ha gått igenom hela grejen med att bestrida osv???? Tycker att alla i kassobolag är skit och gör det så svårt för oss att göra oss skuldfria med alla avgifter för avbetalningar osv men vkcredit är nog värst!!!!!

Hur blev 10.000 33.000?
Funderar på att släppa mitt på 10.000 till inkasso. Men inte om det blir 33.000 direkt.

Ett lån som var 10000 som blev 33000. Bestrid. Ett sådant lån hade jag låtit gå hela vägen till tingsrätt för prövning. Ganska säker på att summan blir en helt annan då...

Ett lån som var 10000 som blev 33000. Bestrid. Ett sådant lån hade jag låtit gå hela vägen till tingsrätt för prövning. Ganska säker på att summan blir en helt annan då...

Huruvida räntan är fördelaktig eller ofördelaktig beror på om man avser att betala eller om man avser att ansöka om skuldsanering.

Har man ett löjligt stort antal skulder torde skuldsanering vara det normala förfarandet för skuldfrihet framför att erlägga full betalning. I sådan situation är det en klar fördel om räntorna är så höga som möjligt. Ju högre räntor ens skulder löper med, desto lättare är det att få igenom en skuldsanering.

Att en ränta är väldigt hög behöver alltså inte alls vara negativt.

Jag hade flera lån på olika summor , men sammanlagt var det på 10000. Det man inte vet är att dom lägger ju på massor av pengar på varje skuld!!!! Är bara så osäker på vad som händer om jag släpper det till KF och sedan bestrider, om jag då inte få igenom nån avbetalning efter dom så är det ju kört.
Ångrar mig så hemskt att jag lånade av dom. Ingen som varit med om samma sak.????

Skitkonstigt ju! Jag avbetalningsplan via Vk credit, ochså trustbuddy lån på 10.000kr. Betalar 1000kr/mån. Nuvarande skuld ca 13.000kr. Dom har lagt på men inte så väldigt som hos dig :/

Skitkonstigt ju! Jag avbetalningsplan via Vk credit, ochså trustbuddy lån på 10.000kr. Betalar 1000kr/mån. Nuvarande skuld ca 13.000kr. Dom har lagt på men inte så väldigt som hos dig :/

Jag har också mitt lån på avbetalning hos VK. Två lån på 5000 blev totalt 15 000 att betala. Fick avbetalningsplan på 1500/ mån. Tycker också att det låter helt galet. Tog det lång tid innan TB skickade det till inkasso?

Jag har också mitt lån på avbetalning hos VK. Två lån på 5000 blev totalt 15 000 att betala. Fick avbetalningsplan på 1500/ mån. Tycker också att det låter helt galet. Tog det lång tid innan TB skickade det till inkasso?

Har också mina 2 Trustbuddy lån hos VKcredit sedan 1år tillbaka fick själv bestämma månadsbeloppet. De har inte lagt på några extra kostnader mer än ordinarie inkasso avgifter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp