Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa Vippi till inkasso får jag på längre tid än 3 måna

Tog ett lån hos Vippi för ett år sedan och har sedan dess förlängt månad efter månad har inte haft möjlighet att återbetala hela. Har läst här i forumet att de har Svea som inkasso och de beviljar inte avbetalningsplan på mer än 3 månader. Har avbetalning på mitt Onea och Vippi lån och när det är färdigbetalt tänkte jag släppa Vippi. Men kan jag få på mer än 3 månader och hur gör jag för att få det? Mycket tacksam för svar om hur jag ska få Svea att bevilja det.

Det går endast att dela upp det på 3 månader. Hur stor är skulden?

Det går endast att dela upp det på 3 månader. Hur stor är skulden?

Det gör det inte alls, man kan få på längre än så. Man får det svaret när man skickar in en förfrågan via deras sida, det är standard från deras kundtjänst.

Det man ska göra är att be att få kontakt med handläggaren i ärendet, att man vill ha svar från denna person eller ringa denna person.

Då kan man få på 5 och 6 månader i dom flesta ärenden. Tror jag hade 5 gånger på Vippi och den är borta nu sedan några månader.

Det gör det inte alls, man kan få på längre än så. Man får det svaret när man skickar in en förfrågan via deras sida, det är standard från deras kundtjänst.

Det man ska göra är att be att få kontakt med handläggaren i ärendet, att man vill ha svar från denna person eller ringa denna person.

Då kan man få på 5 och 6 månader i dom flesta ärenden. Tror jag hade 5 gånger på Vippi och den är borta nu sedan några månader.

Tack Kryss då ska jag göra så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp