Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa taget om allt..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmab80" data-source="post: 10730" data-attributes="member: 882"><p>Jag har haft ett spelmissbruk i över tio år. Vissa dagar har jag vunnit över 600000 kr. Vissa dagar har jag förlorat samma summor. Jag har förlorat mig själv i missbruket. Har spelat bort min familj, har legat och skakat av ångest. Nu äntligen så har jag blivit tvingad att berätta för familj, vänner och arbetsgivare. Har nästan en miljon i skulder. Har dessutom varenda smslån som finns. Kan inte betala nåt längre. Min arbetsgivare skjutsar mig till Kolmårdens behandlingshem imorgon. Min värld av ångest kanske äntligen närmar sig slutet.</p><p></p><p>Min uppmaning till er andra i samma sits är att släppa taget om allt. Det kommer ändå aldrig att funka i längden. Det är bara två veckor sen som jag vann över 200000. Men det går alltid åt helvete i slutänden ändå..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmab80, post: 10730, member: 882"] Jag har haft ett spelmissbruk i över tio år. Vissa dagar har jag vunnit över 600000 kr. Vissa dagar har jag förlorat samma summor. Jag har förlorat mig själv i missbruket. Har spelat bort min familj, har legat och skakat av ångest. Nu äntligen så har jag blivit tvingad att berätta för familj, vänner och arbetsgivare. Har nästan en miljon i skulder. Har dessutom varenda smslån som finns. Kan inte betala nåt längre. Min arbetsgivare skjutsar mig till Kolmårdens behandlingshem imorgon. Min värld av ångest kanske äntligen närmar sig slutet. Min uppmaning till er andra i samma sits är att släppa taget om allt. Det kommer ändå aldrig att funka i längden. Det är bara två veckor sen som jag vann över 200000. Men det går alltid åt helvete i slutänden ändå.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa taget om allt..
Topp