Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppa taget om allt..

Jag har haft ett spelmissbruk i över tio år. Vissa dagar har jag vunnit över 600000 kr. Vissa dagar har jag förlorat samma summor. Jag har förlorat mig själv i missbruket. Har spelat bort min familj, har legat och skakat av ångest. Nu äntligen så har jag blivit tvingad att berätta för familj, vänner och arbetsgivare. Har nästan en miljon i skulder. Har dessutom varenda smslån som finns. Kan inte betala nåt längre. Min arbetsgivare skjutsar mig till Kolmårdens behandlingshem imorgon. Min värld av ångest kanske äntligen närmar sig slutet.

Min uppmaning till er andra i samma sits är att släppa taget om allt. Det kommer ändå aldrig att funka i längden. Det är bara två veckor sen som jag vann över 200000. Men det går alltid åt helvete i slutänden ändå..

wow,jag måste säga att detta var strongt gjort.ta verkligen chansen nu och få den hjälp du behöver.och du har ett stort stöd i dina nära.ta en dag i taget.tänk på dig själv,först bli stark.ta sen itu med det andra.

stort lycka till nu.

Grattis Emmab80!!

Det är nog nu du vunnit högsta vinsten!

Min fråga till dej talade du om för långivarna att du hade ett spelmissbruk? Släpper du allt till fogden nu& söker skuldsanering i framtiden?

Tack för ert stöd! Har inte pratat med nån långivare än. Det här är ganska nytt. Orkar inte börja ringa runt än. Hela min tillvaro har byggt på spel innan. Ska inte förneka att jag har levt livet deluxe ibland. Vissa månader så har jag haft nettoinkomster på över en halv miljon i spelvinster. Men som sagt. I slutänden så blir jag för girig och förlorar allt. Om ni undrar hur man kan göra så mycket pengar. Prova att spela Black Jack med 30000 kr given. Några Black Jack på det och några dubblingar så går det jäkligt snabbt. Men det går jälkligt snabbt utför också. Blir garanterat skuldsanering i framtiden. Orkar inte ens bry mig längre. Hade jag inte haft mina älskade barn så hade jag varit död för länge sen..

En tung sten måste ha lättat när du tog dig mod att berätta? Hur blev du bemött av familj, arbetsgivare? För min egen del är det min största fasa, att alla kommer hata en och där står man...Tycker det är så jävla starkt gjort av dig, du kommer fixa det här nu! Önskar dig all lycka!!!

Det blev oundvikligt till slut. Men som sagt det var en resa på över tio år. Min familj är givetvis bedrövad. Samtidigt så är det en lättnad för dem att få veta varför jag har betett mig som jag har gjort. Min arbetsgivare (statlig myndighet) har ställt upp till 100%. Mår iof jävligt kass men en tung sten har släppt ifrån mig. Har ändå en framtidstro nu. Kan bara lova dig att det ÄR värt att ta steget. Det funkar aldrig i längden annars. Har varit med så många svängar innan. Jag vet att i längden så är det här den ENDA utvägen..

Så grymt starkt av dig emma. Själv går jag hos spelmissbrukarföreningen i göteborg varit spelfri i 4 månader nu mår toppen. du kommer få en tuff tid men du fixar det här. Kram på dig

Tack, det jag oroar mig för mest just nu är hur det ska bli med det ekonomiska.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp