Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

släppa Kredit 365 och ev. folkia

Hej.

har ett lån hos kredit 365 tänkte låta den gå till inkasso, hur funkar det går de med avbetalning eller inte??

sedan har ett lån hos folks som förfaller snart hur går det där ifall man skickar 365 till inkasso kan man fortsätta och låna hos folkia då eller blir det avslag där tacksam för svar.

Jag har tre olika lån inom Folkias koncern, som jag slog ihop till en enda avbetalning, funkade problemfritt

De har eget nu. Verkar bra att ha att göra med också.

Ju tidigare hade de svea men de har bytt sedan 3 månad tillbacks få väl vänta och se

Folkia har nu en egen inkasso. Och de bjuda avbetalningsplan !

Jag har tre olika lån inom Folkias koncern, som jag slog ihop till en enda avbetalning, funkade problemfritt

Släppte du alla till inkasso först? Hur var summorna på lånen? Och vad fick du för summa på avbetalningsplanen?

Hej.

har ett lån hos kredit 365 tänkte låta den gå till inkasso, hur funkar det går de med avbetalning eller inte??

sedan har ett lån hos folks som förfaller snart hur går det där ifall man skickar 365 till inkasso kan man fortsätta och låna hos folkia då eller blir det avslag där tacksam för svar.

Hur gick det för dig? Vad fick du för alternativ och hur lång tid tog det ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp