Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppa klarna till inkasso, vad händer?

Hej!
Gick till Coeo inkasso, kunde göra ut en betalplan där och ingen anmärkning registrerad
Tack för svar. Vad var det för skuld? Fakturor som du delbetala, kontofaktura eller månadsfaktura? Ursäkta frågor men har precis släppt mitt klarna på 40.000, det är massa Fakturor som jag delbetalar som kommer åka till inkasso. Samlas de såfall till en faktura? Och om jag får fråga hur din avbetalningsplan blev på de 50.000 du hade?

Tack för svar. Vad var det för skuld? Fakturor som du delbetala, kontofaktura eller månadsfaktura? Ursäkta frågor men har precis släppt mitt klarna på 40.000, det är massa Fakturor som jag delbetalar som kommer åka till inkasso. Samlas de såfall till en faktura? Och om jag får fråga hur din avbetalningsplan blev på de 50.000 du hade?
Jag har likt dig flertalet fakturor som jag delbetalar som gick vidare och allt har inte gått dit ännu men fler kommer att gå dit. Man kan ringa och prata med dem där dem slår ihop allt och därav får en avbetalningsplan!

Jag har likt dig flertalet fakturor som jag delbetalar som gick vidare och allt har inte gått dit ännu men fler kommer att gå dit. Man kan ringa och prata med dem där dem slår ihop allt och därav får en avbetalningsplan!
Är det bra avbetalningsplan? Eller de begär flera tusen i månaden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp