Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa allt till kronofogden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nina" data-source="post: 10788" data-attributes="member: 118"><p>japp jag fick släppa allt till kf.kreditkortskulder,vissa lån,smslån.jag hamnade också i den situationen att det gick absolut inte att få lån.jag skulle få ev hjälp av en godvän med borgenslån på swedbank men de ville inte pga riskerna för min borgenär.och därför provade vi inte heller på andra banker och det var nog bra ändå.jag kunde heller inte bestrida och dra på det hela och ville inte detta pga det finns inga pengar.jag stred för avb hos alla jag gav förslag på 300 per smslån men icke.som jag skrev i ett inlägg så skulle jag betala jag 6-7000 i månaden och det var hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044" target="_blank">svea</a> och intrium.när de första betalningarna kom då bestämde jag mig att det fick va nog.</p><p>men det verkar som ändå att många här inne får någelunda humana avb planer idag än det var förr.</p><p></p><p>alltså jag hadde fortsatt strida för bra avb planer först innan släppa till kf OM det inte fungerar så släpp dem,ja man slutar ändå hos kf.tyvärr det är så.kan man inte betala inkassona ja då är vägen till kf.</p><p>jag levde också med 3000 back varje månad.men det fick va nog.</p><p></p><p>det är absolut inte rekomenderat att släppa vissa lån och betala andra som vanligt.den ekonomin kommer inte fungera.jag sitter i den sitsen och har pengar kvar men inte mycket.jag och min gubbe har lån ihop och därför kan jag inte släppa dem.så det är tufft verkligen tufft.</p><p>men pengar har jag kvar och det är det viktigaste.och ser utmätningen som en lång avb tid.</p><p>så Törnroza du som jobbar 50% så kommer dom ta det dom kan.det kan även bli så att de inte kan dra någonting för du tjänar för lite.ja då kommer skulderna ligga hos kf bara.ja så ticka räntor och andra kostnader.tänk på att du även måste betala hyra el m.m.tillsammans med din sambo om ni inte kommer överens om annat vill säga.</p><p></p><p>ja man får anm för varje lån vad jag vet.jag hadde en jäkla massa vet jag.nu är de nere i 6 st.</p><p></p><p>gå in här och så fyll i denna alla uppgifter MÅSTE vara riktiga.detta är bara ett räkne exempel på vad du kan få behålla.denna är inget som går till kf när du fyllt i.men släpper man allt till kf o senare en utmätning skall starta så kommer de skicka en lapp hem som är likadan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nina, post: 10788, member: 118"] japp jag fick släppa allt till kf.kreditkortskulder,vissa lån,smslån.jag hamnade också i den situationen att det gick absolut inte att få lån.jag skulle få ev hjälp av en godvän med borgenslån på swedbank men de ville inte pga riskerna för min borgenär.och därför provade vi inte heller på andra banker och det var nog bra ändå.jag kunde heller inte bestrida och dra på det hela och ville inte detta pga det finns inga pengar.jag stred för avb hos alla jag gav förslag på 300 per smslån men icke.som jag skrev i ett inlägg så skulle jag betala jag 6-7000 i månaden och det var hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9044"]svea[/URL] och intrium.när de första betalningarna kom då bestämde jag mig att det fick va nog. men det verkar som ändå att många här inne får någelunda humana avb planer idag än det var förr. alltså jag hadde fortsatt strida för bra avb planer först innan släppa till kf OM det inte fungerar så släpp dem,ja man slutar ändå hos kf.tyvärr det är så.kan man inte betala inkassona ja då är vägen till kf. jag levde också med 3000 back varje månad.men det fick va nog. det är absolut inte rekomenderat att släppa vissa lån och betala andra som vanligt.den ekonomin kommer inte fungera.jag sitter i den sitsen och har pengar kvar men inte mycket.jag och min gubbe har lån ihop och därför kan jag inte släppa dem.så det är tufft verkligen tufft. men pengar har jag kvar och det är det viktigaste.och ser utmätningen som en lång avb tid. så Törnroza du som jobbar 50% så kommer dom ta det dom kan.det kan även bli så att de inte kan dra någonting för du tjänar för lite.ja då kommer skulderna ligga hos kf bara.ja så ticka räntor och andra kostnader.tänk på att du även måste betala hyra el m.m.tillsammans med din sambo om ni inte kommer överens om annat vill säga. ja man får anm för varje lån vad jag vet.jag hadde en jäkla massa vet jag.nu är de nere i 6 st. gå in här och så fyll i denna alla uppgifter MÅSTE vara riktiga.detta är bara ett räkne exempel på vad du kan få behålla.denna är inget som går till kf när du fyllt i.men släpper man allt till kf o senare en utmätning skall starta så kommer de skicka en lapp hem som är likadan. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa allt till kronofogden?
Topp