Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa allt och hoppas på skuldsanering?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="d.e215" data-source="post: 484732" data-attributes="member: 14341"><p>Senaste lånet är taget 2023.</p><p> Att öka inkomsterna i dagsläget är i princip omöjligt att lösa.</p><p>Sambon långtidssjukskriven och jag jobbar redan heltid vilket redan är på gränsen vad jag klarar av. </p><p> Det som hållit oss "flytande" hitills är ränteavdraget men det har minskat betydligt och kommer ju att försvinna. </p><p></p><p>Kommit till en punkt där något behöver göras för att inte gräva en ännu djupare håla för mig själv och mitt mående det går inte längre tänka det löser sig imorgon, morgondagen är redan här och något måste göras för att få ordning på saker och ting. </p><p>För min del känns det på ett sätt tryggare att göra ett aktivt val att släppa sakerna istället för att köra huvudet ända in i kaklet tills det verkligen inte går längre. </p><p> Har redan haft kontakt med skuldrådgivare vid ett par tillfällen men det känns inte som att det ger så mycket som jag skulle vilja. </p><p></p><p> Hur väl brukar kronofogdens beräkning på förbehållsbelopp stämma?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="d.e215, post: 484732, member: 14341"] Senaste lånet är taget 2023. Att öka inkomsterna i dagsläget är i princip omöjligt att lösa. Sambon långtidssjukskriven och jag jobbar redan heltid vilket redan är på gränsen vad jag klarar av. Det som hållit oss "flytande" hitills är ränteavdraget men det har minskat betydligt och kommer ju att försvinna. Kommit till en punkt där något behöver göras för att inte gräva en ännu djupare håla för mig själv och mitt mående det går inte längre tänka det löser sig imorgon, morgondagen är redan här och något måste göras för att få ordning på saker och ting. För min del känns det på ett sätt tryggare att göra ett aktivt val att släppa sakerna istället för att köra huvudet ända in i kaklet tills det verkligen inte går längre. Har redan haft kontakt med skuldrådgivare vid ett par tillfällen men det känns inte som att det ger så mycket som jag skulle vilja. Hur väl brukar kronofogdens beräkning på förbehållsbelopp stämma? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Släppa allt och hoppas på skuldsanering?
Topp