Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Släppa allt och börja om - stöd och råd
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tardus" data-source="post: 383045" data-attributes="member: 6936"><p>Du är inte ensam! Typ lika gammal. Klarar väl mig, men går inte en dag utan att jag tänker på den skit man satt sig i och hur värdelös man känner sig.</p><p>Hade ett förhållande 13 år + som tog slut pga. detta. Det var ifors. länge sedan nu.</p><p></p><p>Började sedan dejta en ny i 2 år, lyckades hålla allt hemligt. Men det tog slut ändå. Inte så att jag lever på 0 kronor eller går back, hade ändå så man klarade sig ganska bra.</p><p></p><p>Men det är bara så pykiskt påfrestande. Framförallt att dölja saker & man vet att man inte kan ta det där nästa steget att typ köpa något ihop.</p><p>Minns hur hon scrollade på hemnet hela tiden, typ som små hintar att vi kanske borde flytta ihop. Skickade på messenger ibland om objekt hon tyckte var fina. </p><p></p><p>Då var min ångest som störst. </p><p></p><p>Det senaste förhållandet tog nog slut pga. detta. jag hade velat flytta ihop om jag kunde men var för feg att berätta så var mest bara tyst, eller började prata om något annat. </p><p></p><p>Så där förlorade man den kärleken...</p><p></p><p>Dock har jag den senaste tiden liksom insett att läget är som det är, jag stressar inte upp mig över att pengarna tar slut längre. It is what it is.</p><p>Jag amorterar nog 100 000 per år, så skall väl överleva detta.</p><p></p><p>Försöker se det som en lärdom.</p><p></p><p>Så 5-6 år för mig, dock lär situationen se mycket bättre ut tidigare än så, i och med att saker blir avbetalda lite efter varandra. Skulle säga att om 3 år så är det endast några tusenlappar som går till avbetalning och ränta.</p><p></p><p>Det är nog snarlikt för dig!</p><p></p><p>Det viktigaste är att inte låna mer.</p><p></p><p>Sedan kommer jag inte dejta igen förens jag fått min skit löst. Vill vara nöjd med mig själv innan jag träffar någon annan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tardus, post: 383045, member: 6936"] Du är inte ensam! Typ lika gammal. Klarar väl mig, men går inte en dag utan att jag tänker på den skit man satt sig i och hur värdelös man känner sig. Hade ett förhållande 13 år + som tog slut pga. detta. Det var ifors. länge sedan nu. Började sedan dejta en ny i 2 år, lyckades hålla allt hemligt. Men det tog slut ändå. Inte så att jag lever på 0 kronor eller går back, hade ändå så man klarade sig ganska bra. Men det är bara så pykiskt påfrestande. Framförallt att dölja saker & man vet att man inte kan ta det där nästa steget att typ köpa något ihop. Minns hur hon scrollade på hemnet hela tiden, typ som små hintar att vi kanske borde flytta ihop. Skickade på messenger ibland om objekt hon tyckte var fina. Då var min ångest som störst. Det senaste förhållandet tog nog slut pga. detta. jag hade velat flytta ihop om jag kunde men var för feg att berätta så var mest bara tyst, eller började prata om något annat. Så där förlorade man den kärleken... Dock har jag den senaste tiden liksom insett att läget är som det är, jag stressar inte upp mig över att pengarna tar slut längre. It is what it is. Jag amorterar nog 100 000 per år, så skall väl överleva detta. Försöker se det som en lärdom. Så 5-6 år för mig, dock lär situationen se mycket bättre ut tidigare än så, i och med att saker blir avbetalda lite efter varandra. Skulle säga att om 3 år så är det endast några tusenlappar som går till avbetalning och ränta. Det är nog snarlikt för dig! Det viktigaste är att inte låna mer. Sedan kommer jag inte dejta igen förens jag fått min skit löst. Vill vara nöjd med mig själv innan jag träffar någon annan. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Släppa allt och börja om - stöd och råd
Topp