Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Släppa allt och börja om - stöd och råd
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Helena27" data-source="post: 383036" data-attributes="member: 8923"><p>Jag är själv 31 och alltid tänkt mig att jag skulle få barn ungt typ vid 20-25 års ålder nu sitter man här 11 år senare utan något känns det som, en relation har jag haft och den var skit och egentligen inte en relation nu när jag ser tillbaka. Alla från högstadiet/ gymnasiet har barn, är gifta köper och säljer hus/lägenheter själv sitter man på 45 kv själv varje kväll, träffar vänner ibland men har på senaste tiden stängt in mig vilket inte gör det bättre. Vet att mina vänner finns där för mig vi stöttar varandra i vått och torrt men detta med skulderna orkar jag inte ta upp just nu. </p><p></p><p>Att träffa nån känns så långt bort, vågar inte, orkar inte med mig själv, tycker inte om mig själv när jag se mig själv i spegeln tänker bara att tänk om all visste hur värdelös jag är kanske att jag ser glad ut på utsidan men blöder inombords. </p><p>orkar inte ens tänka på den situationen om man skulle träffa någon att berätta ”hej jag är skuldsatt upp till tänderna lever inprincip på några tusen varje månad bara så du vet” </p><p>Vissa dagar känns det som det står skrivet i pannan på mig SKULDER LÅN INKASSO KRONOFOGDEN DESPERAT känns som alla kan se på mig även om ingen än jag själv vet om min situation.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Helena27, post: 383036, member: 8923"] Jag är själv 31 och alltid tänkt mig att jag skulle få barn ungt typ vid 20-25 års ålder nu sitter man här 11 år senare utan något känns det som, en relation har jag haft och den var skit och egentligen inte en relation nu när jag ser tillbaka. Alla från högstadiet/ gymnasiet har barn, är gifta köper och säljer hus/lägenheter själv sitter man på 45 kv själv varje kväll, träffar vänner ibland men har på senaste tiden stängt in mig vilket inte gör det bättre. Vet att mina vänner finns där för mig vi stöttar varandra i vått och torrt men detta med skulderna orkar jag inte ta upp just nu. Att träffa nån känns så långt bort, vågar inte, orkar inte med mig själv, tycker inte om mig själv när jag se mig själv i spegeln tänker bara att tänk om all visste hur värdelös jag är kanske att jag ser glad ut på utsidan men blöder inombords. orkar inte ens tänka på den situationen om man skulle träffa någon att berätta ”hej jag är skuldsatt upp till tänderna lever inprincip på några tusen varje månad bara så du vet” Vissa dagar känns det som det står skrivet i pannan på mig SKULDER LÅN INKASSO KRONOFOGDEN DESPERAT känns som alla kan se på mig även om ingen än jag själv vet om min situation. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Släppa allt och börja om - stöd och råd
Topp