Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Släppa alla sms lån
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="livrädd" data-source="post: 414778" data-attributes="member: 9377"><p>Vad ledsen jag blir över de starka reaktioner du fått för att du sagt nej.</p><p>I mitt fall fick jag be min mamma sluta trycka ner och såra mig och istället bara säga nej om min fråga var något som hon inte ville hantera.</p><p>Fick i princip bita ihop och förklara för henne att jag inte begär något utan jag frågar och hon kan säga ja likaväl som hon kan säga nej.</p><p>Tyvärr valde hon någon mellanväg där ett nej inte räckte för hennes del utan hon var tvungen att uttrycka en del annat jag väljer att inte lyfta här. </p><p>Jag förstår hur du mådde i den situationen och jag tycker det var starkt av dig att klart och tydligt uttrycka nej. Mer än så behövs inte, jag hoppas du fått en ursäkt för reaktionen du mötts av. Ingen förtjänar att bli beskylld för att vara en sämre människa varken för att man ber om hjälp eller för att man tackar nej till att erbjuda hjälp. Båda situationerna är känslomässigt jobbiga att hantera..</p><p></p><p>Att "lura" min make är givetvis inte okej och jag känner mig som en hemsk människa som går och drar ut på att berätta för honom. Du har rätt i det du skriver, mycket känslor i omlott som jag måste finna mig I</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="livrädd, post: 414778, member: 9377"] Vad ledsen jag blir över de starka reaktioner du fått för att du sagt nej. I mitt fall fick jag be min mamma sluta trycka ner och såra mig och istället bara säga nej om min fråga var något som hon inte ville hantera. Fick i princip bita ihop och förklara för henne att jag inte begär något utan jag frågar och hon kan säga ja likaväl som hon kan säga nej. Tyvärr valde hon någon mellanväg där ett nej inte räckte för hennes del utan hon var tvungen att uttrycka en del annat jag väljer att inte lyfta här. Jag förstår hur du mådde i den situationen och jag tycker det var starkt av dig att klart och tydligt uttrycka nej. Mer än så behövs inte, jag hoppas du fått en ursäkt för reaktionen du mötts av. Ingen förtjänar att bli beskylld för att vara en sämre människa varken för att man ber om hjälp eller för att man tackar nej till att erbjuda hjälp. Båda situationerna är känslomässigt jobbiga att hantera.. Att "lura" min make är givetvis inte okej och jag känner mig som en hemsk människa som går och drar ut på att berätta för honom. Du har rätt i det du skriver, mycket känslor i omlott som jag måste finna mig I [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Släppa alla sms lån
Topp