- Meddelanden
- 2 500
- Mottagna reaktioner
- 1 233
- Poäng
- 927
Var nere i tippen idag och slängde 2 gamla laptopar som fungerade om sladden är inkopplad.
Kom och tänka på att jag har känslig information om mig, bilder m.m. som finns kvar i dom.
Åkte ner igen och såg att dom var borta, ena var visserligen tom så antar att det var i den datorerna låg i. Den andra fanns kvar där min mikro låg, men minns inte om jag slängde i samma isåfall kan någon annan ha tagit dom.
Är sånt verkligen vanligt och vad kan dom göra?
Är lite nojig av mig just nu. Om någon tar lån i mitt namn så får väl jag reda på nya upplysningar m.m.
Kom och tänka på att jag har känslig information om mig, bilder m.m. som finns kvar i dom.
Åkte ner igen och såg att dom var borta, ena var visserligen tom så antar att det var i den datorerna låg i. Den andra fanns kvar där min mikro låg, men minns inte om jag slängde i samma isåfall kan någon annan ha tagit dom.
Är sånt verkligen vanligt och vad kan dom göra?
Är lite nojig av mig just nu. Om någon tar lån i mitt namn så får väl jag reda på nya upplysningar m.m.
Tror oavsett om man har ditt personnummer att det blir svårt att göra nån idkapning eller ta lån 2019 med bara dem infon. Om nån tagit är dem kanske ute efter ädelmetaller.
. Känner massa med folk som jobbar och är chefer på åvc´s. Det är någon av dom som jobbar där som har tatt din dator.