Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nina" data-source="post: 9610" data-attributes="member: 118"><p>hej </p><p>detta har jag vart med om det du beskriver.känslorna och tankarna sömnlösa nätter hooplöshet,tårar självmordstankarna.</p><p>det första rådet jag har till dig är att du MÅSTE berätta för din man.tyvärr du måste det.det går inte hålla sådant hemligt.jo det gick för mig i ca 2 år men det höll på bryta ned mig fullständigt.</p><p>Finns inga bra tillfällen,detta går inte planera.utan det är bara att göra det.</p><p>hans reaktioner har han rätt att få.det är och blir mycket känslor tankar tårar.blir han arg så låt han bli arg.men älskar han dig så stödjer han dig.men jag vet den rädsla ångest ja allt man får när man skall berätta ja du jag själv höll faktiskt på svimma av känslor och den matthet efteråt.men ja det gick ju.och jag sa som det var han får bestämma sig antingen så lever vi ihop eller du får gå.för jag har skulder och betala och kommer va hos fogden.</p><p>men du måste få stödet och du kommer dels att må bättre efteråt.och låt det sedan smälta in.efter ett par dagar börjar du göra upp med dina skulder.</p><p>tex ring till alla du har skulder hos försök göra upp om avb planer.har du lån tex du kan lägga om på längre tid.är det så att alla vägar är uttömda o kf är ända steget kvar ja då är utmätning ändå bättre o få pengar över än att inte ha något alls.</p><p></p><p>men det första nu att göra,prata med din man.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nina, post: 9610, member: 118"] hej detta har jag vart med om det du beskriver.känslorna och tankarna sömnlösa nätter hooplöshet,tårar självmordstankarna. det första rådet jag har till dig är att du MÅSTE berätta för din man.tyvärr du måste det.det går inte hålla sådant hemligt.jo det gick för mig i ca 2 år men det höll på bryta ned mig fullständigt. Finns inga bra tillfällen,detta går inte planera.utan det är bara att göra det. hans reaktioner har han rätt att få.det är och blir mycket känslor tankar tårar.blir han arg så låt han bli arg.men älskar han dig så stödjer han dig.men jag vet den rädsla ångest ja allt man får när man skall berätta ja du jag själv höll faktiskt på svimma av känslor och den matthet efteråt.men ja det gick ju.och jag sa som det var han får bestämma sig antingen så lever vi ihop eller du får gå.för jag har skulder och betala och kommer va hos fogden. men du måste få stödet och du kommer dels att må bättre efteråt.och låt det sedan smälta in.efter ett par dagar börjar du göra upp med dina skulder. tex ring till alla du har skulder hos försök göra upp om avb planer.har du lån tex du kan lägga om på längre tid.är det så att alla vägar är uttömda o kf är ända steget kvar ja då är utmätning ändå bättre o få pengar över än att inte ha något alls. men det första nu att göra,prata med din man. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt
Topp