Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pala87" data-source="post: 74566" data-attributes="member: 3732"><p>Vi alla här vet hur det är! </p><p>Man gårtyvärr offra mycket efteråt och det värsta är att det tar tid att städa upp. Att ha massa lån och betala varje månad svider mycket. Eftersom vi har fått snabba kickar av spel så har vi nog svårare att inte se att ekonomin är bra just nu. Man vill ju ha allt nu! </p><p></p><p>Men så länge du är öppen och din familj vet problemen. Så är det bra att du kan dra in på saker! </p><p></p><p>Börja spara och planera redan nu. Just nu sparar jag till julklappar och öäggrlundan 50 kr varje söndag. Blir 2600 kr på ett år, jag sparar även 10% av lönen på fonder. Vilket är bra för det tar dagar att sälja av så jag kan aldrig spela impulsivt. Resten anorterwrkag kraftigt på lån. Bara ett tips hur jag gör som jag tycker är bra för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pala87, post: 74566, member: 3732"] Vi alla här vet hur det är! Man gårtyvärr offra mycket efteråt och det värsta är att det tar tid att städa upp. Att ha massa lån och betala varje månad svider mycket. Eftersom vi har fått snabba kickar av spel så har vi nog svårare att inte se att ekonomin är bra just nu. Man vill ju ha allt nu! Men så länge du är öppen och din familj vet problemen. Så är det bra att du kan dra in på saker! Börja spara och planera redan nu. Just nu sparar jag till julklappar och öäggrlundan 50 kr varje söndag. Blir 2600 kr på ett år, jag sparar även 10% av lönen på fonder. Vilket är bra för det tar dagar att sälja av så jag kan aldrig spela impulsivt. Resten anorterwrkag kraftigt på lån. Bara ett tips hur jag gör som jag tycker är bra för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp