Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kondi" data-source="post: 74542" data-attributes="member: 3825"><p>Aldrig nöjd.</p><p></p><p>Som sagt du är inte ensam vi är många som lever med skam och skuldkänslor.</p><p>Det låter som att du precis vart inne i en "spelbubbla", man har spelat bort mkt eller allt och känner att det är kört.</p><p></p><p>Men det kommer en dag snart när du tänker hur ska jag lösa det här, istället för att tänka hur du ska vinna tillbaka allt satsa på hur du ska lösa det utan att spela.</p><p>Räkna ut hur mkt du spelar för varje månad och tänk att du lägger en del av dem på skulder istället.</p><p>Jag räknade ut att jag i snitt om jag inte vann då såklart spelade för ca 7000kr i månaden, alltså ca 70-80000 kr per år, det är mkt pengar men jag har ju klarat mig ändå om jag tänker att jag kan lägga 70000kr på mina skulder och slutar spela så borde dem försvinna snart!</p><p>Jag har snart vart spelfri i 3 mån helt utan, eller 5 mån med ett återfall, jag försöker motivera mig varje dag.</p><p>Jag har spelat i 12 år.</p><p></p><p>Tänker jag på spel går jag in hit och skriver med en annan i samma situation istället och under den tiden hinner jag ta mitt förnuft tillfånga.</p><p>Jag har laddat ner Kreddy för att se hur mina krediter och skulder blir bättre!</p><p>Det finns en väg ut du måste bara lägga samma energi du lägger på att fixa och skaffa fram mer pengar på att fixa dina lån och skulder! Vänd den påhittigheten åt ett annat håll! </p><p></p><p>Jag vet hur det känns har vart där flera gånger! Hoppas du får styrka av att läsa här inne det fick jag! Kram på dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kondi, post: 74542, member: 3825"] Aldrig nöjd. Som sagt du är inte ensam vi är många som lever med skam och skuldkänslor. Det låter som att du precis vart inne i en "spelbubbla", man har spelat bort mkt eller allt och känner att det är kört. Men det kommer en dag snart när du tänker hur ska jag lösa det här, istället för att tänka hur du ska vinna tillbaka allt satsa på hur du ska lösa det utan att spela. Räkna ut hur mkt du spelar för varje månad och tänk att du lägger en del av dem på skulder istället. Jag räknade ut att jag i snitt om jag inte vann då såklart spelade för ca 7000kr i månaden, alltså ca 70-80000 kr per år, det är mkt pengar men jag har ju klarat mig ändå om jag tänker att jag kan lägga 70000kr på mina skulder och slutar spela så borde dem försvinna snart! Jag har snart vart spelfri i 3 mån helt utan, eller 5 mån med ett återfall, jag försöker motivera mig varje dag. Jag har spelat i 12 år. Tänker jag på spel går jag in hit och skriver med en annan i samma situation istället och under den tiden hinner jag ta mitt förnuft tillfånga. Jag har laddat ner Kreddy för att se hur mina krediter och skulder blir bättre! Det finns en väg ut du måste bara lägga samma energi du lägger på att fixa och skaffa fram mer pengar på att fixa dina lån och skulder! Vänd den påhittigheten åt ett annat håll! Jag vet hur det känns har vart där flera gånger! Hoppas du får styrka av att läsa här inne det fick jag! Kram på dig [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp